فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

حقایقی درباره خلیفه دوم

متأسفانه اهل تسنن بخاطر اینکه شیعیان حقایقی را در مورد خلیفه دوم بیان می کنند، به مقابله برخاسته اند و سعی می کنند که عمر را بلند مرتبه نشان دهند. اما مراجعه به برخی از کتب اهل تسنن، بسیار عجیب نشان می دهد.
اینان حقایقی را پنهان می کنند که بزرگان آنان، تمام و کمال آن حقایق را بیان می کنند. نگاهی به کتب اهل تسنن می کنیم. ((هر چند که می دانیم، برادران اهل تسنن، به جای تحقیق، همانند برخی دیگر از مطالب این سایت، لقب دروغگو را برای شیعیان بیان می کنند!!!))
امام ذهبی در تاریخ الاسلام (الخلفاء) صفحه 494 در مورد اسلام عمر می نویسد: «حضرت عمر از حذیفة بن الیمان عاجزانه مى خواست که به او بگوید: آیا جزء منافقان هستم یا نه؟» بسیار جالب است که در البدایه النهایه جلد 5 صفحه 25 نیز این موضوع را تأیید نموده است.
بسیار جالب است که امام ذهبی در همان کتاب تاریخ الاسلام (الخلفاء) صفحه 267 عمر را شخصی کند ذهن و دیر فهم معرفی می کند. به گونه ای که عنوان می کند که عمر طی 12 سال سوره بقره را یاد گرفت و به شکرانه آن یک شتر قربانی کرد. «قال ابن عمر: تعلّم عمر البقرة فی اثنتی عشرة سنة، فلمّا تعلّمها نحر جزوراً.» جالبتر اینکه در کتب کنزالعمال جلد11 صفحه 79، الدرالمنثور جلد2 صفحه249، احکام القران، جصاص حنفى جلد 2 صفحه 110 نیز بیان شده است: «عن سعید بن المسیب أن عمر سأل رسول الله: کیف یورث الکلالة؟ قال: اولیس قد بیّن الله ذلک ثم قرآ: و ان کان رجل یورث کلالة او امراة، الى آخر الایة، فکان عمر لم یفهم، فانزل الله... یستفتونک قل الله یفتیکم فى الکلالة» الى اخر الایه، فکان عمر لم یفهم، فقال لحفصة: اذا ارایت من رسول الله طیب نفس. فاسألیه عنها! فقال: أبوک ذکر لک هذا ما آرى اباک یعلمها ابداً! فکان یقول: ما أرانى اعلمها ابداً و قد قال رسول الله، ما قال.» منظور آن است که آیه کلالة را درک نمی کرد.
از نکات جالب توجه این است که عمر، حکم تیمم را نمی دانست. اگر کسى از او مى پرسید در صورت جنابت و نبودن آب تکلیف چیست؟ در جواب مى گفت: نماز را ترک کن تا آب پیدا شود! و اگر تا دو ماه هم آب نمى یافت حضرت خلیفه نماز نمى خواند!!!!! امام نسائى در سنن نسائی جلد1 صفحه 168 چنین روایت مى کند: «کنا عند عمر فأتاه رجل، فقال: یا أمیر المؤمنین رُبّما نمکُثُ الشهر والشهرین ولا نجد الماء؟ فقال عمر: أمّا أنا فاذا لم أجد الماء لم أکن لأُصلی حتى أجدَ الماء..» امام بخارى همین حدیث را در صحیح بخارى جلد1صفحه 70 باب المتیمم هل ینفخ فیهما آورده ولى آنجا که عمر مى گوید: «اگر جنب باشم و آب یافت نشود نماز نمى خوانم» را به احترام آبروى عمر(رضی الله عنه)، حذف مى کند. تا مبادا متهم به ناآگاهى از احکام اسلام. و سبک شمردن نماز و ترک آن بشود.
عمر و فرزندش حتی از مسائل ساده اسلامی هم آگاهی نداشتند. به گونه ای که امام مالک در کتاب الموطا جلد1صفحه 60 بیان می کند که «عن عبداللّه بن دینار، قال: رأیت عبداللّه بن عمر یبول قائماً» یعنى عبداللّه بن عمر را دیدم که ایستاده بول مى کرد. امام ترمذى هم در سنن الترمذی جلد1صفحه18 مى گوید: عن عمر: رآنی النبی و أنا أبول قائماً فقال: یا عمر لا تبل قائماً...» یعنى هنگامى که پیامبر اکرمـ صلى الله علیه و سلّم ـ مرا دید که ایستاده بول مى کنم، فرمود: اى عمر، ایستاده بول نکن. و امام عسقلانى در توجیه کار عمر(رضی الله عنه) مى فرماید: البول قائماً أحفظ للدبر. یعنى ایستاده بول کردن براى حفظ نشیمن خوب است. و همو مى گوید: ثابت شده که عدّه اى از صحابه کرام پیامبرـ صلى الله علیه و سلّم ـ از جمله حضرت عمر بن الخطاب ایستاده بول مى کردند. فقط سؤال اینجاست: اهل تسنن طبق حدیث اقتدوا باللذین من بعدى که در سنن ترمذی جلد5 صفحه 63 آْمده، آیا از پیامبر که طبق اعترافات بالا آمده، تبعیت می کنند و نشسته بول می کنند یا از عمر که تقلید می نمایند و ایستاده بول می کنند؟
بسیار جالب است با این همه نادانی که از عمر دیدیم و شنیدیم و تمام آنها را کتب اهل سنت بیان نمودند، اهل تسنن ادعای فراتر از پیامبری برای عمر دارند و در این میان خودآگاه یا ناخودآگاه به ساحت مقدس پیامبر(ص) نیز توهین می کنند.
در صحیح بخارى کتاب التعبیرصفحه 2982 کتاب الانبیاء 3392 کتاب التفسیر 4953. الامام البخارى 142 بیان شده است که پیامبر اکرم ـ صلى الله علیه و سلّم ـ هر زمان که آمدن وحى برایشان به تأخیر مى افتاد; یا قصد خودکشى مى کرد، و کراراً مى خواست خود را از فراز قلّه پرت کند و یا در نبوت خود به شک افتاده و گمان مى کرد که وحى به خانه عمر بن الخطاب(رضی الله عنه)انتقال یافته و ایشان از این پس پیامبر شده است!!!
امام بخارى مى گوید: «وفَتَر الوحی فترة، حتى حزن النبی فیما بلغنا حزناً غدا منه مراراً، کی یتردّى من رؤوس شواهق الجبال، فکلما اوفى بذروة جبل، لکی یلقی منه نفسه، تبدّى له جبرئیل فقال: یا محمد انک رسول اللّه حقاً. فیسکن لذلک جأشه، وتقَر نفسه، فیرجع فاِذا طالت علیه فترة الوحی غدا لمثل ذلک...» و نیز الارشاد: 319 ـ شرح نهج البلاغه جلد12صفحه 178 ـ ما أبطأ عنی جبرئیل إلاّ ظننتُ أنه بعث الى عمر بیان شده: به پیامبر ـ صلى الله علیه و سلّم ـ نسبت داده شد که فرمود: ما احتبس عنی الوحی قط إلا ظننته قد نزل على آل الخطاب!!!!
آیا به راستی کسی که این همه خطا و اشتباه داشته است، می توانسته پیامبری نماید؟؟؟ یعنی واقعاً اهل سنت، عمر را برتر از خاتم الانبیا می دانند؟ آیا این خود شک به رسالت پیامبر نیست که یک شخص پر اشتباه و خطاکار را بالاتر از پیامبر اسلام می دانند؟ آیا غیرمسلمانان چنین چیزی را بشنوند، به اسلام و پیامبرش با تعجب نگاه نخواهند کرد؟؟؟

سایت پخش آماده پذیرایی از دوستان شیعه و سنی جهت مناظرات می باشد.

نظرات 19 + ارسال نظر
کلب آستان علی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ http://www.sonnisetiz.blogfa.com/

باسلام عضو گروه ما شوید و از پیشگامان بزرگترین گروه ضد سنی اینترنتی در ایران باشید

کلب آستان علی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:33 ق.ظ http://www.sonnisetiz.blogfa.com/

عزیزان به گروه ما بپیوندید و از پیشگامان اولین گروه ضد سنی اینترنتی در ایران باشید: http://groups.google.com/group/sonnisetiz
همچنین از وبگاه ما دیدن کنید:
http://www.sonnisetiz.blogfa.com/

خیرالبریه چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ http://khairolbarieh.blogfa.com

باسلام
17 رمضان ، گرامی باد .
حیدری باشید

بیسیم چی و دستیارش سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ق.ظ http://nuroshohada.blogfa.com

سلام
از گفتن حقیقت آن هم بر اساس منطق و استدلال هیچ هراسان نباش و همواره از حق پیروی کن و به جدال احسن بپرداز ادفع بالتی هی احسن/ سربلند باشی

علی چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ق.ظ http://antisonny.blogfa.com/

سلام دوست خوبم
واقعا وبلاگ خوبی داری،انشا الله آقا امیر المومنین پاداش تلاش شما رو خواهد داد
بنده هم مثل شما به انسجام اسلامی زیاد اعتقاد ندارم و بحث تقیه رو فقط در جایی قبول دارم که جون انسان در خطر باشه
تبادل لینک؟؟؟؟

ارادتمند جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ب.ظ http://vahid-khorasani.blogfa.com

سلام علیکم
برای دیدن عکسهای پیاده روی آیت الله العظمی وحید در عصر شهادت مولای متقیان علی علیه السلام به وبلاگ ارادتمندان سری بزنید .
یا حیدر

وبلاگ خبری،تحلیلی ایران85 پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ق.ظ http://iran85.blogfa.com

پست جدید وبلاگ خبری،تحلیلی ایران 85 :

عـبدالحـــمید، شــــوخی زیاد می کــــند !
" اگر مشکلات اهل سنت کشور حل نشود در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهیم کرد ! "

در حالیکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه های نماز عید سعید فطر، حفظ وحدت دنیای اسلام را تنها راه ......


با ما همراه باشید...........!!

گدای در خونه ی اهل بیت یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.panahandegane-hosein.blogfa.com

با عرض سلام و درود بر خاندان آهل بیت (ع)
خدا لعنت کنه این بت پرسته چون یه روز هم به قول خودش ایمان نیورد
الهم العن عمر و ابوبکر و عثمان

کربلایی مصطفی جوادی نسب دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ http://www.bar-ali-chegozasht.blogfa.com

با سلام

وبلاگ پاسخ به شبهات منتظر حضور سبزتون هست

رهگذر پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ

برایتان متاسفم که خر به دنیا آمدهو خر از دنیا میروید.هنوز هم دیرنشده توبه کنید.امام مهدی به زودی از توالت بیرون میاد.منتظر باشید این جمعه میاد بیرون

لعنت خداوند بزرگ بر شما کافران ولعنت خدا بر خامنه ای دجال.

مطمئنم که شیعه هستی و نه سنی! این وبلاگ محل توهین نبوده و نیست و حالا هم یه منافق و شاید یه یهودی می خواد بین مسلمانان رو به هم بزنه!‌به منافق ربطی نداره!

جواد شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.molaali58.blogfa.com

سلام
اینها به خاطر اشتباهات خودشان به پیامبر(ص) نسبت دروغ می دهند.

قاسم چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://zohoorfaraj.blogfa.com

سلام
به امید رهایی شیعیان پارا چنار و عربستان از چنگال وهابیت گمراه

شیعه کوچولو : توانایی ملازاده در بح یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:19 ق.ظ

دوست دارید که از توانایی آقای ملازاده در بحث و مناظره با مخالفین خود . به کلی هاج و واج و مات و مبهوت شوید!!! [خنده]

بد نیست شما هم به توانایی ایشان در اداره مناظرات خود . با استفاده از کلمات رکیک و فحاشی های چارواداری . آشنا شوید !!!
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=shobheh&id=69

زیاده ملالی نیست جز دیدن از نزدیک چنین استاد و علامه بی نظیر عرصه های فحش و ناسزا ! [خنده]

محسن شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:40 ب.ظ

من شیعه بودم ولی سنی شدم. از این همه دروغ و خرافات خسته شدم. شما شیعیان فقط دنبال تفرقه هستید و بس. خدا همه را هدایت کند.

من هم سنی بودم بعدا شیعه شدم!!!!!!!!!!!!!!
یه حرف تازه بزن!!!!
انشالله خدا همه را هدایت کند.

رهروان راستین رسول الله (ص) سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:36 ق.ظ http://abuomar-khaf.blogfa.com/

فقط براتوووووووووووون متاسفم بیشتر تحقیق کن هر چند که کتب ما تحریمه
برای مثال:
www.ahlesonnat.com
برو دقیق کتب اهل سنت رو بخون بعد بیا مطلب بنویس
اگر واقعا جرات مناظره دارید برای ما هم آزادی بگذارید نه اینکه سایت هامون فیلتر کنید. علمامون رو شهید کنید ( یا اینکه تبعید کنید مثل مولوی خیرشاهی عزیز) یا مساجدمون رو خراب کنید و مهمتر به کتبمون حق چاپ ندید!!!!!!
اگر امروز عربستان شما رو اذیت می کنه حقتونه چون 30 ساله ما رو دارین خون به جگر می کنید.

ممنون از تأسفتون! فقط مراقب باش خودت بدون تحقیق حرف نزده باشی!
ضمناً عربستان هم عددی نیست که بخوادما رو اذیت کنه!

بنده ی خدا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://shia-mobin.persianblog.ir

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله الذی ختم الحجت علینا بمحمد و آله الطیبین و الطاهرین
دوست عزیزم سلام.
بنده وبلاگی در زمینه ی بسط تشیع ایجاد نموده ام.خوشحال میشوم اگر از آن بازدید بفرمایید و درباره ی مطالب آن نظر بدهید.
لعن علی عدوک یا علی/اولی و دومی و سومی

امیر دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

با سلام.شما شیعه ها هیچ وقت نمی خواهید حتی دنبال چیزی برید همین بس است براتون که می گید من کنت مولاه و ....در حالی که هزاران شبه هست در این مورد.و هیچ عقل سلیمی مهدی را قبول نمی کنه.من در عجبم از ابتدای ساختن شیعه که خودشان را اندک مسلمانان با ایمان واقعی می خوانند قراره مهدی بیاید در حالی که بیش از ۱۲۰۰ سال میگذره پس کو مهدی؟چرا نمیاد.در ضمن ادمی که به خمینی رابطه داشته باشه که شماها میگید پس بیش از یک جنایتکار نیست هرچند که اصلا وجود نداره.

فعلا مشکل اصلی خلافت خلفای ناحق است!
ضمنا ادب رو رعایت کن!

رامین پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

آقا من یه سوال دارم ؟
خدا تو قرآنش میگه (( و ما قرآن را به زبان عربی آموختیم شاید در آن تامل کنید )) آیا تا به حال بهش فکر کردی ؟راستش من حوصله خوندن این چرت و پرتاتو نداشتم ولی تا حالا فکر کردی چرا خونه خدا تو عربستانه ؟
یه چیزی رو بگم ~~ زمانی قیامت فرا میرسه که هیچ مسلمانی توی کشور عربستان نمونه ~~
آخه بیا فکر کن یک میلیلارد و جهارصد میلیون تو دنیا سنی هستن و فقط دویست میلیون شیعه تو دنیا حالا همه حرفای شیعه درسته و هرکی شیعه علی باشه یکراست میره بهشت ؟ خدا به آدم عقل داده تا تحقیق کنه
خدا میگه(( و قومی گروه گروه وارد بهشت میشه )) حالا میگن تا قیامت بیش از صد قوم به وجود میآد که یکیش وارد بهشت میشه اونم گروه گروه حالا بشین تحقیق کن این یک میلیاروچهارصد هزار نفر وارد بهشت میشه یا اینکه این دویست میلیون نفری که فقط دو دهه هسته که بوسیله جعفر کاتب که بعد ها شده جعفر صادق میره بهشت ؟
پیامبر اکرم به امام علی میگه بعد ها گروهی خواهند امد که بین قوم من و تو جدایی میندازه>امام علی میگه اون قوم رو بهم بگو تا از ریشه نابودش کنم ~ حالا مسلمه که این قوم کی هسته !!!
آدم واقعا بشینه به این کارهای شیعه ها فکر کنه میفهمه که واقعا چیزی از روی اصول نیستش؟؟؟
خوب من دیگه زیاد حرف زدم حالا تو با این وبلاگت نه میتونی من سنی رو شیعه کنی یا چه میدونم اون شیعه رو سنی کنی ولی آها یه چیزی یادم اومد آدمی که وضوش قبول نیست چه طوری نمازش قبول باشه ؟ شما کلا وضو گرفتنتون هم اشتباهه>من توی دانشگاه خیلی زیاد دیدم که شیعه ها چه طوری وضو میگیرن وضو نیست که همش گول زنی هستش که آره وضو گرفتم -شما معنی دقیق وضو رو نفهمیدین مثل اینکه میخوایین برین پیش محبوبتون نه اینکه بری سر چهاراه ماست بگیری که یه آبی میزنی و پا میشی بری نماز بخونی <آدم خوبه تحقیق کنه و اون چیزی که منطقی هسته رو قبول کنه >
یه رسم مصخره دیگه هم اینه که وقتی یه نفری میمیره که اون خانواده بیچاره میشه اول اینکه بیاد پول بده واسه قبر!!آخه این چه رسمیه دیگه ؟ بعدشم که نماز میت میشه آخون شیعه ها میگه واسه نماز میت وضو نمیخواد.این دیگه چه رسمیه ای خدا ؟ حالا دیگه باید ۷ روز خانواده طرف بشینه شکم چند نفرو سیر کنه وآخرشم که یه دعای خشک و خالی هم نیست و از مسجد پا میشن میرن ولی حالا شما این سنی ها رو نگاه کنین ؟میدونین چیه ؟توی کشور ما همه چیز سیاسته
رهبرتون اون بالا نشسته و با این حرفاش که هر سال برای حسین و حسن و چهارده تا دیگه عزاداری و غیره کنه سیاست خودش رو پیش میبره !!!
یه چیز دیگه بگم ؟
یادتون میاد چند سال پیش یه پسری بود به نام دکتر طباطبایی که توی ۵ سالگی بود انگار که حافظ کل قرآن بود و شبکه های ایرانی همش اون رو نشون میدادن که این پسر شیعه هسته ولی حالا چند سالی هسته که نه ازش خبری هست و نه میدونین کجاست !!! اون پسر خواب پیامبرمونو دیده بود و سنی شد و الانم توی کشور عربستان هستش اگه دروغ میگم تحقیق کنین ولی حالا شبکه های ایرانی اگه یه بار بگن که اون پسر چی شده ؟ میترسن که سیاست خودشون به خطر بیفته !!!
یه چیز دیگم بگم و تمام ~~~
خدا میگه کسی میاد که زمین رو از روی بدی ها پاک میکنه و قیامت میاد و اسمش مهدی هسته حالا این شیعه ها فکر میکنن که مهدی همون امام چهاردهمشون هسته ولی نه جانم این طوری نیست درسته اسمش مهدی هسته ولی نه مهدی چهاردهمتون . فقط اسمش شبیهه !!!
امیدوارم که به راه راست هدایت شوید
قربون همتون
البته یه چیز دیگه ای هم بگم که من رفیق شیعه زیاد دارم ولی تو مساعل همدیگه دخالت نمیکنیم راستش داشتم وب گردی میکردم که این وبلاگ رو دیدم و گفتم که یه نظری بدم

شما که حال و حوصله خوندن مطالب رو نداشتی بهتر بود نظر نمی دادی!!! تو اگه اهل تأمل بودی، مطالب رو می خوندی و خودت یه کم فکر می کردی!!
خانه کعبه ه ه ایندلی عربستانه که مرکز ثقل زمین اونجاست!
تو حتی با احادیث رسول خدا هم آشنا نیستی!!! پیامبر می فرماید: حق در میان اقلیت است!! حالا باز هم به یک میلیارد نفر آدم می چسبی یا به حقیقت؟!!! اگه یه کم مطالب رو می خوندی دیگه این حرفها رو نمی زدی!
بزرگان اهل سنت هم شاگرد همین امام جعفر صادق بودند!! شیعه هم از زمان پیامبر شروع شد! میل داری با مدرک اهل تسنن بگم؟! هر وقت هوس کردی سنگ روی یخ بشی، بگو تا از کتب اهل سنت بیارم که شیعه نامی است که پیامبر بر ما گذاشت!!! اما سنی چی؟ از زمان معاویه رسمیت گرفت و تا آن زمان کسی سنی نبود!!! حالا جالبه که تو برعکس مدعی شدی!!!
عجب!!! قوم هم مشخص شد!!! طبق احدیث اهل سنت لابد!!!!اگه طق احادیث شما باشه که نعوذ بالله پیامبر از عمر هم پایین تره!!!! زیاد به خودت فشار نیار!!!
تو از اصول حرف نزن!!! اصولت پیداست که با مغز کوچکت هم نتونستی چهار تا حدیث رو بفهمی!!!
حرف که زیاد زدی!!!! حرف که چه عرض کنم! چرندیات! ضمناً‌ من قص ندارم که کسی رو شیعه کنم! فقط حقیقت رو می گم تا عده ای اشتباه فکر نکنند!!!
در مورد وضو هم مثل اینکه اشتباه برداشت کردید!! خدا گفته که وضو بگیرید نگفته که آب تنی کنید!!!انگار شما قبل از نماز می رید حمام!!!! بهتره برای وضوتون هم نگاهی به کتب حدیثی اهل تسنن بیاندازید!! دوباره حرف از تحقیق زد!!! آقای محترم! کسی حرف از تحقیق می زنه که حداقل چهار تا کتاب خودشون رو هم خونده باشه!
تو بدون مطالعه خیلی چرند می گی! جهت اطلاع جنابعالی باید بگم که اتفاقا در مکتب تشیع دقیقا بر عکس این رسمی که در بین شیعیان هست اعلام شده! به همسایگان توصیه شده که حتی تا چند روز غذای خانواده ی عزادار رو براش ببرن! خوه خودت هم معترفی که این یه رسم شده! یعنی در مکتب تشیع نیست! فقط یه رسم است و بس! حالا اگه اشتباه هم هست، ربطی به مکتب نداره!
هنوز هیچی نشده، کم آوردی و پیله بی ربط به آقا کردی! خودت متنت رو بخون ببین چی گفتی!!! شاید خودت هم خنده ات بگیره!!!
در مورد آیت الله دکتر طباطبایی، ‌به استحضار شما برسونم که ایشان در قم هستند!!! این شایعه رو شما (اهل تسنن) بخاطر این درست کردید که فرزند مرحوم عبدالباسط بعد از دیدن خواب پدرش که در برزخ گرفتار شده بود و به خاطر آنکه چون پیرو علی(ع) نبود به بهشت نمی بردنش و ایشان شیعه شد و به قم آمد!!!!! شما شایعه درست می کنید تا از مکتبتان دفاع کنید ما دنبال حقیقت می گردیم!!
شما درباره حضر مهدی(عج) از کجا می دونید که شباهت اسمیه؟!
خدا خیرت بده که همه حرفهات بدون مدرک زده شد!!!
ازاین به بعد توی وبگردی هات خواهشا نظر نده که سنی ها رو بدنام می کنی!

محمد پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:03 ب.ظ

شیعه می گیه شبهای قدر روزهای ۱۹ تا ۲۱ رمضان می باشد و در این روزها به عزاداری می پردازند در حالیکه قران شب قدر را از ۱۰۰۰ شب برتر و پر برکتر و خیر معرفی میکنه و ارامش در ان می باشد که با شب قدر شیعیان در تضاد می باشد

ابله! اول معنی آیه قرآن رو بفهم بعد اظهار نظر کن
اولا قرآن فرموده از هزار شب برتر است، یعنی اینکه یک شب است.
ثانیا برای شب قدر کسی عزاداری نمی کند، عزاداری که تو احمق دیده ای برای شهادت امیرالمؤمنین است.
ثالثا گریه و زاری به درگاه خداوند برای بهرمندی از همان رحمتی است که خداوند برای آن شب در نظر گرفته! لابد شما برای همچنین شبی به جای درخواست از خداوند، سر قبر خلیفه دوم بزن و برقص راه می اندازید!!!! از شما بعید نیست!
بنابراین می بینی که در تضاد نیست!بلکه تو ابله و احمقی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد