فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

خطبه شماره 51

قَدِ اسْتَطْعَمُوکُمُ الْقِتَالَ فَاءَقِرُّوا عَلَى مَذَلَّةٍ وَ تَأْخِیرِ مَحَلَّةٍ اءَوْ رَوُّواالسُّیُوفَ مِنَ الدِّمَاءِ تَرْوَوْا مِنَ الْمَاءِ فَالْمَوْتُ فِى حَیَاتِکُمْ مَقْهُورِینَ وَ الْحَیَاةُ فِى مَوْتِکُمْ قَاهِرِینَ، اءَلاَ وَ إِنَّ مُعَاوِیَةَ قَادَ لُمَةً مِنَ الْغُوَاةِ وَ عَمَّسَ عَلَیْهِمُ الْخَبَرَ حَتَّى جَعَلُوا نُحُورَهُمْ اءَغْرَاضَ الْمَنِیَّةِ.

ترجمه

از شما مى خواهند که بر سفره جنگ مهمانشان کنید و شما را دو راه در پیش است ، یا تن به مذلّت دادن و فرو افتادن از منزلتى که در آن هستید، یا سیراب کردن شمشیرها از خون و سیراب کردن خود از آب . اگر مقهور شوید، زندگیتان مرگ است و اگر پیروز شوید، مرگتان زندگى است . بدانید، که معاویه جماعتى از گمراهان را به میدان جنگ کشید و حقیقت حال از آنان پوشیده داشت ، تا گلوهاى خود هدف تیر بلا ساختند.
نظرات 5 + ارسال نظر
ناصر سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://nohakhani.blogfa.com/

سلام
من شما را لینک کردم

ما که هر چه چرخیدیم چیزی نیافتیم!!!!

محمد سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://mohamadshadani.blogfa.com

سلام دوست عزیز!
بودن در کنار دوستانی چون شما که در راه ترویج فرهنگ مهدوی در خود و جامعه کوشا هستید باعث خوشحالی خیلی خیلی زیاد من شد!
بالاخره شاعر میگه : نوریان مر نوریان را طالبند. خب بیخود نیست که من الان اینجام دیگه!!
محفل ما هم از جمعی از دوستان که همگی عاشقان منتظرند شکل گرفته. جای شما خالی بود.
استخاره نکن بیا پیشمون چرا؟!
چون که ما همه میگیم:
خدایا! در ظهور حضرتش شتاب فرما که مخالفان، ظهورش را بعید می دانند و ما آن را نزدیک می دانیم (قسمتی از دعای عهد).
همیشه موفق باشی[گل].

هم عهدان منتظر-1 پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://ahd-1.persianblog.ir

دوست دارم نامه ای بنویسم ،
به همان که ، دوستش می دارم،
سلام دوست عزیز
با تشکر از مطلب زیبای شما
با مطلب نامه ای به منتظر به روز یم
منتظر حضور سبز شما هستیم
یا مهدی
[گل]

از اینکه در وبلاگ فریادعلی(ع) حضور یافتید، ممنون
اما شما یا مطلب را نگاه نکردید یا اینکه هنوز نهج البلاغه را نمی شناسید!!!!
برادر من! مطلب از آن من نیست! خطبه 51 نهج البلاغه است! حواستان کجاست؟

عرفان پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.muntazar.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش نیمه شعبان ، میلاد با سعادت منجی عالم بشریت ، مهدی فاطمه (عج) رو خدمت شما تبریک عرض میکنم.
امروز جهان تشنه عدالت مهدی است. او نه تنها مهدی شیعه و مهدی اسلام ، که مهدی بشریت است ، وقتی ندای «جاء الحق» از آفاق ظهور وحضور سر میدهد آن روز دیدنی است، آن روز آوای گرم جبهه ایمان شنیدنی است.....
سلام برآن یوسف غایب از نظر که صد قافله دل همراه اوست
یاعلی

[گل][گل][گل]

این روز عزیز به شما و تمام شعیان آن حضرت مبارک باد

عرفان شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ http://www.muntazar.blogfa.com


سلام
محرم همانگونه که ماه عاشقی کردن برای حسین (ع) است ماه ازدیاد ترس مومنان هم است

با مطلب پیرامون احساس ورود به ماه محرم در خدمت شما هستم

در انتظار حضور پر مهر شما

یاعلی
[گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد