فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

ایکنا هم «پخش» را معرفی کرد

پایگاه خبری شیعه «پخش» به رفع شبهات کاربران اینترنتی می‌پردازد
گروه وبلاگ و IT: پایگاه اینترنتی خبری شیعه با عنوان «پخش» با هدف اطلاع‌رسانی در زمینه اخبار و رفع شبهاتی که توسط گروه‌ها و فرقه‌‌های مختلف بخصوص وهابیت راه‌اندازی شده‌است.
به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، پایگاه اینترنتی خبری شیعه با عنوان «پخش» شامل نوشته‌های روزانه، گروه‌های کاربری، فرهنگ‌نامه، مقالات و سؤالات رایج است.

این پایگاه علاوه بر پاسخگویی، رفع شبهات و در کنار آن در تالار گفتمان زمینه‌ای ایجاد شده تا کاربران مطالب و نظرات خود را جهت انعکاس به دیگر دوستان و تبادل نظر با یکدیگر با مکتب واقعی رسول الله(ص) و ائمه اطهار(ع) آشنا شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند با عضویت در سایت یا تالار گفتگو به عنوان خبرنگار افتخاری این سایت مطالب و اخبار مذهبی خود را در اختیار کاربران قرار دهند.
از دیگر امکانات سایت می‌توان به لینکستان، نظر سنجی و تالار گفتمان اشاره کرد، سایت «پخش» در تلاش است که مطالب مذهبی خود را به دو زبان دیگر عربی و انگلیسی به‌روز رسانی کند.


برای اطلاع بیشتر اینجا کلیک کنید!


و اما پیام سایت پخش به خبرگزاری ایکنا و دیگر دوستان:
پس از آنکه سایت مؤسسه ولی عصر(عج) برای اولین بار سایت پخش را در همان ابتدای افتتاح پایگاه خبری شیعه به سایت خود لینک داد، هیچ گاه فکر نمی کردیم که به این سرعت در میان همکاران و سروران گرانقدر در سایتهای شیعی - اسلامی بتوانیم جا باز کنیم.
امروز صبح سایت فطرت این پایگاه خبری را لینک داده و در کمال ناباوری و پس از گذشت فقط سه هفته از عمر این سایت، آن را به علاقمندان معرفی نمود و امروز بعداز ظهر نیز خبرگزاری ایکنا در ساعت 17 این سایت را به دوستداران اهل بیت علیهم السلام معرفی کرد.
این امر نشاندهنده ی توجه فراوان سروران عزیز در سایت های مذهبی، به سایت و خادمین ائمه علیهم السلام در این سایت است و آنچه مدیران این سایت از آن برداشت می نمایند، این است که از این لحظه مسئولیت در امر اطلاع رسانی و نیز رفع شبهات وهابیت بیش از گذشته شده است.
کمال تشکر را از دوستان عزیز در سایتهای مؤسسه ولی عصر، فطرت و خبرگزاری ایکنا داریم و برای سروران گرامی در این سایتها آرزوی توفیق روزافزون از خداوند منان را می نماییم.
http://pakhsh-iran.com

با عرض پوزش از همه عزیزان

الحمدالله اکنون سایت پخش آغاز به کار نموده است و دارای تالار گفتمان است. لذا تا ساعاتی دیگر پس از این مطلب، کلیه نظرات این وبلاگ بسته می شود تا دوستان برای انجام مناظرات به سایت پخش تشریف بیاورند.
آدرس جدید ما:

http://pakhsh-iran.com

 منتظر شما هستیم.

موضوع جدید، راه اهل سنت راه شیطانی

تقیه چیست؟

اهل تسنن بر این اعتقادند که تقیه یعنی اینکه شیعه هر وقت و هر زمان که میل داشت برای فرار از هجوم زبانی و جنگی نیروی مقابلش می تواند از آن استفاده نماید. اما این مورد وارده کاملاً اشتباه است و نمی توان آن را صحیح دانست.

اما براستی تقیه چیست و شیعه چه زمانی می تواند از آن استفاده نماید؟ ادامه مطلب ...