فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

جدیدترین مناظرات من در فیس بوک (مدد از غیر خدا)1

جای دوستان خالی!

در فیس بوک مناظرات بسیار خوبی داشتیم! منتها چون غالباً‌ این مناظرات به صورت گروهی بود، نتوانستم آنها را سر و سامان دهم! اما به تازگی، مناظراتی را با یکی از برادران افاغنه که سنی هستند، شروع کردیم، که در ادامه مطلب، می توانید بخش اول آن را مشاهده کنید.

    • آقای حبیبی
      شما رو برای مدد گرفتن از غیر الله، به مناظره مذهبی دعوت می کنم.
      امیدوارم که بپذیرید!

    • در خدمتم از جان و دل میپذیرم

  • یکشنبه
    Reza Bolbolpour
    • همین جا مناسبه، یا اینکه در جایی دیگه پیشنهاد می کنید؟!!
      البته من همین جا رو مناسب می بینم. نظر شما چیست؟

  • یکشنبه
    Farhad Habibi
    • شما راضی باشید وقتش را بگوئید و یا جایش دلم لک زده برای خدا پرستی من حاظرم

  • 23‏ ساعت پیش
    Reza Bolbolpour
    • بسم الله!
      آغاز بفرمایید:
      دلایل خودتون رو برای مدد نگرفتن از غیرالله، بیان بفرمایید.
      من پاسخ خواهم داد و دلایل خودمون رو ذکر می کنم.

  • 19‏ ساعت پیش
    Farhad Habibi
    • نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار - چه کنم حرف دیگر یاد نداد استادم.
      بنام الله بخشنده و نهایت مهربان
      انشاالله که به این کلمه ایمان دارید که خداوند بخشنده و نهایت مهربان است و در آیت قرآن مجید آمده که خداوند از رگ گردن به ما نزدیک تر است .وقتی چنین باشد این الله بخشنده و نهایت مهربان از رگ گردن به ما نزدیکتر است ، باید یک آدم کور ، دیوانه ، کافر و بی ایمان باشد، که برای چنین خدایی بی نهایت مهربان واسطه برده و یا از غیر کمک بخواهد. فک کنم برای خدا پرستی و از غیر کمک نخواستن کافی باشد. و اونهای کهبه غیر متوصل شدند، دست از مزخرفات بردارند.انشاءالله

  • 16‏ ساعت پیش
    Reza Bolbolpour
    • لاحول و لاقوه الا بالله
      جناب حبیبی
      همین الله مهربان، فرموده که برای رسیدن به من از وسایل استفاده کنید!
      اول: این وسایل چیست؟!!!
      دوم: شما زمانی که بیمار می شوید، چه می کنید؟‌ غیر از این است که شما نزد دکتر می روید؟!!
      مگر خود خدا شافی نیست؟!! برای چه از غیر خدا مدد می گیرید که بیماریتان برطرف شود؟!

  • 4 ساعت پیش
    Farhad Habibi
    • اعمال صالحه یک بنده بهترین وسایل رسیدن به ذات یگانه است ، که در بین خداوند و یک بنده نمی تواند یک بنده دیگر جای داشته باشد، حتی پیامبر و به قول شما شاید امامان ، مشرکان مکه در زمان قبل از آمدن اسلام عزیز هم به این اعتقاد بودند و میگفتند ، که ما به خداوند آسمانها ایمان داریم و بت ها ، واسطه ای بین ما و خدایی مان است، که با آمدن اسلام این اعتقاد مزخرف از بین رفته بت ها شکشته شده مردم به طور مسقیم خدا را عبادت می کنند، به مهربانی خداوند شک نداشته باشید یک بنده گناهکار دست به سویش دراز کند مهربانتر از خداوند کسی را پیدا نمی کند، دیگر وقتی اون ذات سبحان به ما نزدیک و نهایت مهربان است واسطه بردن شرک است ، بله زمانی بیمار می شوم میروم پیش یک متخصص زنده و قابل رویت که اون متخصص (دوکتور) برایم می گوئید که ما واسطه هستیم شافی خداوند است ، من گفتم قابل رویت و زنده برای ما دارو تزریق کرده شفا یاب می شویم . شما هم می توانید به یک انسان زنده و قابل رویت مراجعه کنید و درس اسلامی فرا بگیرید، و یا به قرآن مجید رجوع کرده شفایاب شوید، این به معنایی نیست، که در مقابل قبر ایستاده از یک مرده طلب کمک خواسته و اون را واسطه قرار دهید، چی یک فرد عادی باشد چی پیامبر باشد ویا امامان و پاکان و اگر چنین کنم ما دیگر با اون بت پرست ها فرقی نخواهیم داشت که بت ها واسطه بین خود و خدایی آسمانها قرار می دانند،کاملترین منبع خود قرآن مجید است و سوره فاتحه ( ایاک نعبد و ایاک نستعین ) تنها تو را پرستش می کنم و تنها از تو مدد می خواهم و تمام ، توصل به غیر الله شرک محسوب می شود و گناهی نابخشودنی دارد،برگ درختان سبز در نظر هوشیار - هر ورق دفترییست از معرفت کردگار ...

  • 27 دقیقه پیش
    Reza Bolbolpour
    • وقتی صحبت از وسیله می کنیم، یعنی برای رسیدن به خدا از غیر خدا استفاده می کنید. خواه عمل باشد، خواه انسانی که گناه نکرده باشد و برای شما دعا کند! پس اعمال صالح هم غیرخدا هستند!
      اما بین بت پرستان و درخواست کنندگان از ائمه علیهم السلام یک تفاوت وجود دارد که شما به آن اشاره نکردید!! تفاوت اینجاست که بت ها از منظر بت پرستان نشانه خداوند بودند! اما ما طلب دعا داریم! یعنی ائمه را شریک خداوند نمی دانیم. بلکه معتقدیم که خداوند دوست داشته که قدرتش را به این اشخاص تفویض دهد! آیا اگر خداوند به بنده ای قدرتی را که به دیگران نداده، بدهد، از نظر شما ایرادی دارد؟! کما اینکه معجزه پیامبران هم از این نوع بودند!
      اما در مورد مرده: آیا به آیه قرآن که می فرماید: «مپندارید که کسانی که در راه خدا کشته شده اند، مرده اند، بلکه زنده اند و در نزد خدای خود روزی می خورند.» شک دارید؟!!! شما می گویید مرده! خداوند می فرماید که زنده اند! برای من حرف شما باید سند باشد یا خداوندی که قدرت لایزال دارد؟!!!
      ضمناً شما در انتهای نمازتان به رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم سلام می گویید! اگر مرده است، سلام دادن به مرده چه ارزشی دارد؟! آیا کاری بیهوده انجام می دهید؟!!!
      و اما نقلی از خود خداوند تبارک و تعالی: خداوند به حضرت موسی کلیم الله می فرماید: ای موسی! با زبانی مرا بخوان که با آن زبان گناه نکرده باشی!
      حضرت موسی عرض کرد: خدایا! آن کدام زبان است که من با آن گناه نکرده ام؟!
      خداوند فرمود: زبان دیگران! تو با زبان دیگران گناه نکردی! بگو برایت دعا کنند تا اجابت کنم.


      پ.ن: ساعتها و تاریخ اعلامی، از زمان ارسال این پست محاسبه گردد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد