فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

پاسخ به نظرات جمعه 23اردیبهشت 1390

و اما به دومین قسمت از پاسخ به نظرات خوانندگان وبلاگ می پردازیم:

بیکارالدوله سنی!!! با نام مهرداد که برخی از نظرات فیلسوفانه ایشان را در پست قبلی پاسخ دادیم، همچنان از سر بیکاری، سخنان بزرگی رانده اند! و البته تا حد امکان نیز توهین نموده اند. از انتشار این کامنتها، قبل از هر چیز عذرخواهی می کنم.

یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:42 این شخص کامنتی در پست «پاسخ به افسانه شهادت...!23»بدین مضمون به جا گذاشته اند:

تو به این کودنی اسم فرزندان خود را عمر یا معاویه قرار نمیدهی آنوقت میگویی علی با آن همه علمش این کار را بودن غرض انجام داده است.مطمئنا آن زمان نیز افرادی به عقاید شما بوده است که علی اسم فرزندان خود را از خلفا گذاشته و دختر خود را نیز به نکاح او درآورده.در ضمن همه نظرها را نشون بده نه اونهایی که فقط غلط املایی دارن

پاسخ: از این که چنین شعور خودتان را ابراز فرموده اید، کمال تشکر را داریم!

اما اینکه گفته اید که ما اسم فرزندانمان را عمر یا معاویه نمی گذاریم، بدان دلیل است که نیازی نیست! صدبار هم این موضوع را توضیح دادیم که برای تقیه شیعیان و حفظ جان آنان، حضرت علی(ع) نام فرزندان خود را به اسامی خلفا گذاشته اند. اگر جان شیعه ای به خطر می افتاد، و وی باید با درود بر ابوبکر و عمر خود را نجات می داد، می توانست اکنون با صدای بلند، بگوید: درود بر ابوبکر و در دل ادامه دهد: بن علی. این موضوع آنقدر که بیان شده، برای تمام خوانندگان این وبلاگ تکراری است. خواهشا ابتدا به ساکن، وبلاگ را کامل مطالعه کنید و بعد این پرسشهای صدمن یه غاز را بپرسید.

در ضمن خوب است که مطالب مرتبط را مطالعه کرده اید و پاسخ تکراری داده اید. وقت را اطاله نمی کنیم و به موضوعات بعد می پردازیم.

اما همچنان درفشانی های این جناب مهرداد ادامه دارد. بطوریکه 4دقیقه بعد از کامنت قبلی، یعنی یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:46 در پست «پاسخ به افسانه شهادت...!22» چنین گفته است:

به قول شیخ کلینی ناموس علی رو به غصب بردن و شیر خدا از زور و مقام خلیفه ترسید.حضرت علی  ما که میگیم این حرف ها دروغه ولی اینهایی که این حرف ها رو میزنن به تو تهمت میزنن که با چه جراتی یا از چه ترسیدی که اجازه دادی دختر معصوم تو رو به زور ببرن فردای قیامت روت میشه تو چشم دخرت نگاه کنی شیر خدا ابوتراب حیدر کرار

پاسخ: آیا شیخ کلینی فرموده است که علی(ع) ترسیده است؟! وگرنه، چا تهمت می بندید؟!! شما که 1400 سال است که مدارک را می بینید و می گویید دروغ است، این هم روش!!! بهتر است غصه خودت را بخوری که مقام علی(ع) را با آن همه بزرگواری و منش معنوی و دنیوی، همطراز کسی کردی که تاریخ اثبات کرده که چگونه کسی بوده است!

چه عجب یک جا درست سؤال پرسیدی؟! منظور از ترس، لرزه و وحشت نیست! ترس از پاسخگوئی به خداست. وقتی عمر به زور تهدید که اگر دخترت را به ازدواج من در نیاوری، شاهد می آورم که دزدی کرده ای و حق است که دستت را قطع کنم، آن وقت در برابر پیشگاه لایزال خداوندی، باید پاسخگو باشد، که چرا دستت را بی دلیل دادی؟ می توانستی این موضوع را با ازدواج حل کنی و با همان دست به نیازمندان رسیدگی کنی و اسلام ناب محمدی(ص) را گسترش دهی! برای عمر بن خطاب آوردن شهود دروغین کاری نداشت. کما اینکه قبلا هم یکبار برای غصب خلافت از علی(ع) این شهود دروغین را رو کرده بود. برای دختر معصوم هم سخت است که ببیند که دست پدرش به دلیل آنکه او به ازدواج مردی غاصب و دروغگو در نیامده، قطع گردیده است.

خود شما با این همه درفشانی، هنوز متوجه نشدی که اگر مثلاً برای خانواده ات، مشکلی پیش آید، حاضری جانت را فدا کنی تا خانواده ات را نجات دهی؟ نکند این کاره نیستید و بی خیال خانواده تان هستید؟؟؟

به 2دقیقه نکشیده، کامنت دیگری از این شخص می بینیم که در یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:48 در پست «پاسخ به افسانه شهادت...!20» چنین در فشانی کرده اند:

اگر اختلافی هم بوده در حدی نبوده که تو جوجه اینجا شاخ و شونه میکشی. منظورت از سند کتب خودتونه که از نظر سندیت بالاتر از زمان امام۱۱هم نمیرسه؟

پاسخ: ببخشید جناب مرغ!!! پس شما بخاطر این قد قد می فرمایید، که چماق ما بعد از شاخ و شانه کشیدن، سر شما را خونین کرده! شرمنده ام. اما، شما همچنان مراقب سر و کله تان باشید! چون این چماق ها از کتب اهل تسنن بیرون آمده و انگار قرار نیست تمامی داشته باشد!!!!

اولاً شما کدام سند را از کتب ما دیده اید؟! ثانیاً به فرض محال هم حق با شما! اما بدانید که یک حرف هر کدام از ائمه به اندازه تمام هیکل سه خلیفه ناحق شما می ارزد. یعنی سندش از همه چیز بالاتر است. ما کتب تاریخی و سندی زیادی داریم که زمان پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) نیز می رسد. منتها چون شما ناآگاهید و بیش از اندازه متعصب، خبر ندارید و اینگونه درفشانی می فرمایید.

و در ادامه چشم بسته زیرآبی می روند و در یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:50 در پست «در پاسخ به افسانه شهادت...!19» در یک کامنت یک خطی، می گویند:

به قول شما زنش رو که شهید کردن و خلافت رو هم ازش گرفتند اینها که دیگه نیازی به اثبات نداره

پاسخ: جهت یادآوری عرض می کنم: کوری را دیدند که در دل تاریکی شب، فانوسی در دست گرفته است! از او پرسیدند که تو که هیچ جا را نمی بینی، چرا فانوس به دست گرفته ای؟ کور گفت: این فانوس نه از برای من است! که از برای کوران جهان بینی چون شماست، که مرا ببینید و با من تصادم نکنید.

هر چند که ما خود راه گم کرده ایم و مولایمان را در بیشتر اوقات فراموش می کنیم؛ لیکن، تمام این یادآوریها، از برای شماست که پاسخ ها را بشنوید و بدانید که غاصب کیست و دروغگو کدام است که در قیامت نگویید که هیچ کس راه را نشانمان نداد.

این جناب مهرداد، ول کن نیست! وقتی می بیند که حقایق برملا می گردد، برای فرار در تاریخ یکشنبه 16 آبان 1389 ساعت 21:53 در پست «درپاسخ به افسانه شهادت...! 18» چنین می فرمایند:

یا شما دارید سفسطه میکنید وحقایق رو نمیگید یا منابع ما در ایران تحریف شده است . طبق همون صحیح بخاری که میگی نماز میت حضرت فاطمه رو ابوبکر خونده.منابع اهل سنت رو اگه میتونی اصل عربیش رو از کشورهای همسایه بگیر چون کل استناداتت به منابع اهل سنت اشتباهه.

پاسخ: بفرمایید کجایش سفسطه است تا پاسخگو باشیم. ضمناً کتب اهل تسنن در ایران چاپ نمی شود و غالباً ترجمه فارسی ندارند، مگر آنکه مراکز اهل تسنن، در شهرهای سنی نشین، آنان را ترجمه کنند. پس تحریف از محالات است، مگر اینکه به ترجمه متون مراکز اهل تسنن اعتماد نداشته باشید که با مراجعه به چاپ اصلی در کشورهای عربی، کل ماجرا دستتان می آید.

اولا کتب اهل تسنن مورد اعتبار ما نیست! ثانیاً ما مدارکی را که علیه شماستف از کتب خود شما می آوریم، اگر این بیان شما واقعیت دارد، باید از کتب ما مدرک ارایه شود تا مورد پذیرش ما واقع گردد، دقیقا همانگونه که ما عمل می کنیم. ثالثاً این دروغی بس بزرگ است که بخاری بیان کرده است. اگر نماز میت را ابوبکر خوانده، پس چرا قبر حضرت زهرا(س) را نشان نگذاشته است تا اکنون این قبر ناپیدا بماند؟

خوب! بفرمایید دیگر کجایش اشتباه است که این همه ابراز ناراحتی فرموده اید؟ گفتن اینکه استنادات اشتباه است که دردی را دوا نمی کند. شما اشتباهات را بفرمایید و اصلاح کنید تا ما پاسخگو باشیم.

سرور عزیزمان جناب آقای حبیبی در تاریخ چهارشنبه 19 آبان 1389 ساعت 10:38 در پست «شبهای پیشاور1» چنین فرمایش نموده اند:

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام.
در صحت مطلب شما شکی نیست. اما اینکه سادات فرزندان پیامبر (ص) هستند دلیل بر این نیست که ایشان فرزندان امیرالمومنین (ع) محسوب نشوند. و یا اگر ایشان را فرزندان امیرالمومنین (ع) خطاب نماییم نعوذ بالله در سیادت ایشان نقصان وارد می شود. حال آنکه امیرالمومنین (ع) هم از جانب پدر و هم از جانب مادر از اولاد هاشم هستند.
بنا براین بهتر است بگوییم سادات هم فرزندان پیامبر (ص) هستند و هم فرزندان امیرالمومنین (ع) و سیادت از هر دوی ایشان به فرزندانشان منتقل گشته است . ضمنادر هیچ روایتی پیامبر و امیرالمومنین بر یکدیگر برتری نداشته اند و ایشان بر تمامی خلایق از ابتدا تا انتهای آن سیادت و برتری دارند.
ومن الله توفیق

پاسخ: سرور گرامی

فرمایشات حضرتعالی کاملا صحیح و متین. منتها مطلب از کتاب شبهای پیشاور، اثر جاودان سلطان الواعظین رحمه الله علیه است.

نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.muntazar.blogfa.com

امشب رحمت دوست جاریست، مانند رود، نه! مانند باران، اگر دلتان لرزید، بغضتان ترکید، کسی اینجا محتاج دعاست، اگر یادتان بود باران گرفت دعایی به حال من بیابان کنید.
در شب نزول رحمت ، بنده سراپا تقصیر را از دعای خیر خود محروم نفرمایید
التماس دعا

[گل][گل][گل]

دلتنگ دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ http://nostalgia.persianblog.ir

روح از تن خورشید جدا افتاده
عالم همه گونه مبتلا افتاده
زنجیر ز پای ظلم و بیداد بگیر
چون نبض عدالت ز صدا افتاده.
تسلیت
التماس دعای شدید

پروانه چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ب.ظ http://tanori1215.blogfa.com/

سلام
با مطلب
تا رسیدن به قله رستگاری چند قدم نمانده بود............. اما
به روزم
تشریف بیاورید
تنوری باشید
یا حق

خرابات گریه پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://amirdarbandi.blogfa,com

سلام و رحمة الله و برکاته . . .
.
.
از بابت حضور تاثیرگزار و مطلب جالبتون شدیدا" سپاسگزارم . . .
.
.
هفتم ذی الحجه ؛ سالروز شهادت امام محمد بن علی الباقر (علیه السلام) تسلیت باد . . .

و

نهم ذی الحجه ؛ سالروز شهادت سفیر الحسین ؛ حضرت مسلم بن عقیل (علیه السلام) تعزیت باد . . .
.
.
.
قرائت دعای پرفیض عرفه (وصیت نامه اباعبدالله الحسین) فراموش نشود . . .
.
.
.
التماس دعای مخصوص و یا علــــــــــــــــــــــــــــی مدد . . .

چند جرعه اندیشه سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://poster-siasi.blogfa.com

پوسترهای سیاسی به روز شد
[گل]

کربلایی رضا نیکوسرشت شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام
وبلاگت خوب است
اما
تبلیغات در شان وبلاگ شما نیست حذفشان کن
یا علی مدد

قصد کم کردنشان را داریم.
انشاالله به زودی وبلاگ دستخوش تغییراتی اساسی خواهد شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد