فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

سایت پایگاه خبری شیعه «پخش» با مطالب خواندنی در خدمت شماست.

اخبار روز شیعیان

فضیلت تراشی به دروغ، برای ابوبکر

ابوبکر یار غار پیامبر نبود!

افسانه اجماع در خلافت ابی بکر
و .....

نظرات 3 + ارسال نظر
کورش ایرانی پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

دوست عزیز : تو اگر ایرانی هستی ؟ بدان که در مورد چیزی سخن میگویی که ربطی به ایران ندارد ...
اگر خداوند می دانست باید یک دین برای تمامی ملیتها صادر شود مطمئن باش که اول پیامبری می آمد و ما بقی دین او را توسعه می دادند ... ولی می بینی که خداوند متناسب فرهنگ و تمدن و اخلاق و روحیات هر قومی پیامبری نازل کرد ... چرا موسی سرکش ولی عیسی آرام ؟؟؟ ... و محمد و دینش و آئینش را برای عرب بادیه نشین که دختر خود را زنده به گور می کرد و از غارت قبیله برادر امرار معاش می کرد ... آیا شایسته است که این آیین در مملکتی اجرا شود که سرآمد تمدن دنیا می باشد ویا اگر قومی وحشی بر قومی غلبه یابد باید دینش را بزور تحمیل کند ... کجای قرآن نوشته که همه دنیا باید مسلمان گردند... ولی در قرآن نوشته که برای هر قومی متناسب فرهنگش پیامبری نازل شد ... آیا ما خودمان را باید هم دهن اعراب بادیه نشین سوسمار خور که بویی از فرهنگ نبرده اند وبه قول خودتان اسلام هم آنها را آدم نکرد بکنیم ... همانطور که برای دین عرب وقت می گذارید ... دانش خود را در مورد دین یکتا پرستی و خداپرستی خودمان یعنی زرتشت کنیم ... تا از دنیا ضربه نخوریم ... تا چیزی که متعلق به خودمان است را به جهان عرضه کنیم ... بیایید پدرم کورش کبیر پاک نژاد را به دنیا بشناسانیم و بگوییم که فرهنگ من ایرانی این است نه آن اتفاقی که در عربستان افتاد و باعث ویرانی سرزمین من گردید ... دین من آخر پس بهتر را دور بریز فکر کن ... اینها ابزارند واقعیت را دریاب ... از چیزی سخن بگو که متعلق به توست ...
فکر کن ...... پاسخ بده ...

دوست عزیز
اشتباه نکن!
در قرآن آمده متناسب با هر قومی پیامبری آمده، اما نگفته که دینی آمده است. موسی سرکش نبود! چرا تهمت می زنید؟ اگر می بینید که با دشمنانش با تندی برخورد می کرد، دلیل بر سرکشی موسی نیست.
اما در مورد محمد(ص) باید بگویم که دینی که توانسته آن اعراب بادیه نشینی را که شما وصف حالشان را گفته اید، و من هم قبول دارم، آدم کند، حتماً دین کاملی است که این توان و قدرت را داشته. پس شایسته است که از آن دین پیروی شود.
اتفاقا قرآن نگفته همه دنیا باید مسلمان شوند. لا اکراه فی دین. اما بهترین را اسلام دانسته است. بهتر است که به دنبال بهترین برویم.
راستی کجا ما با اعراب هم دهن هستیم. اکثریت آنان که وهابی و سنی مکتب هستند و ما شیعه. این تفاوت نیست؟ زرتشت تمام شد. بعد از او نوح، ابراهیم، موسی و عیسی و محمد(ص) آمدند. این ها دین تازه نیاوردند. بلکه در تکمیل دین قبلی سخن گفتند. پس چرا باید به دنبال دین قدیمی برویم. اما پیامبرانش را احترام می گذاریم و از سخنان آنان پند می گیریم. بیاییم واقعیت را ببینیم. اسلام دین بادیه نشین نیست. اسلام توسط آدم(ع) آغاز شد و زرتشت هم آیین اسلام را تبلیغ کرد تا به محمد(ص) رسید. این ما انسان ها هستیم که برای مقام دنیوی خود هر پیامبری را مختص یک امت قرار دادیم. این ماییم که دین را شکل جداگانه به آن دادیم. حالا می گوییم که زرتشت جداست. والله قسم که زرتشت پیامبر چیزی جدا از محمد(ص) نگفت و محمد(ص) هم چیزی جدا از زرتشت نگفت.
آن ویرانی را عمر بعنه الله علیه صورت داد. ربطی به شیعه ای که برادری و برابری را بین انسان ها می داند و فقط برتری را مختص متقیان می شمارد، ندارد.
من همیشه از چیزی سخن می گویم که مال من است. پیامبران (یعنی همه 124 هزار پیامبر) از آن همه ملتها هستند، نه مختص یک امت. بهتر است شما بیشتر بیاندیشید و در مورد آنچه که میگویید بیشتر فکر کنید.

مجنون جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.zendegany.blogfa.com

سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
مژده ای برای عاشقان و منتظران مولا و آقامون ابا صالح المهدی
طرح ختم صلوات و ختم قرآن برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(عجل الله فرجه)
منتظر قدم های سبزتون روی چشمانمان هستیم
یا علی

سیدمحمدابراهیم حسنی دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.albalagh.blogfa.com

باسلام واحترام-بطوراتفاقی باوبلاگ خوبتان آشناشده وبهره بردم.مایلم درصورت امکان درپیوندهای شماحضورداشته باشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد