فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

مناظره با احسان ۵

برای مطالعه مناظره بعدی به ادامه مطلب بروید.
شنبه 25 خرداد ماه سال 1387 ساعت 1:03 PM
احسان
به شدت گرفتار بودم شرمنده دیر اومدم
دوباره رفتیم سر خونه ی اول پس برو از اول بخون تا دوباره برسی به اینجا
من الان سرم خیلی شلوغه اگه خدا بخواد هفته ی دیگه دوباره خدمت میرسم
به وبلاگ اهل سنت ایران http://tasannoniran.blogfa.com/
حتما یه سری بزن
جواب اکثر سوال هات اونجا یافت میشه
پاسخ من:
ببین احسان جان!
کسی نمی تونه منو دور بزنه! فکر دور زدن منو نکن. من قبلاْ از همین اهل سنت دور خوردم. اونهم دوبار و بعداْ متوجه این مسئله شدم. حالا وقتی می خواهم جواب بدم، دست به عصا می رم که دوباره دور نخورم. تو جواب نمی دی! بلکه دنبال راه فرار هستی! بس کن. یا جواب بده یا بگو جواب ندارم. این بازی ها رو واسه ی من در نیار!
اونجا هم رفتم. دنبال یه عده که خودتون اسم بزرگان رو روشون گذاشتید، رفتند و حرفهایی برای ما آوردند که بیشتر شبیه داستان های کمدی است تا مطالب آموزنده!! جواب سوال نداده، بلکه طرح هزار مسئله ی جدید کرده! آدم کمی با این بازیها می تونه خنده رو باشه! دستت از این آدرس کمدی درد نکنه!
شنبه 25 خرداد ماه سال 1387 ساعت 9:15 PM
احسان
نه دوست عزیز من کم نیاوردم آره قبول دارم بی منطق هستی
ولی اگه به بیمنطقیه من بدترم
حالاهم تا جمعه صبر کن
دوباره میام
پاسخ من:منطق شما به درد خودتان می خورد. تا جمعه که هیچ تا صد سال هم بمانم، حرفهایتان چرخیدن دور خودتان است.
«امروز هم جمعه بود و متأسفانه از احسان خبری نبود»
نظرات 4 + ارسال نظر
بیسیم چی و دستیارش شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ب.ظ http://nuroshohada.blogfa.com

سلام دیر بهتون سر می زنم چون ایام امتحاناتمه انشاءالله فارغ بشم حسابی مزاحمتون می شم به ما هم سر بزنید

علیکم سلام
ممنون که سر زدید.
من هم یه کم دستم بنده آماده کردن سایته شخصیم شده. انشاالله بعد از آماده شدن، خبرتون می کنم که تشریف بیارید.

seyed ali شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:58 ب.ظ http://www.shia-14.blogfa.com

با یه سوال دیگه که وهابیت همیشه این رو تکرار میکرده و میکنه بهمراه با یک جواب عادلانه و محکمه پسند بروزم :

پرسش :

چرا شیعیان بر «مهر» سجده می کنند؟ دلیل فقهی این عمل چیست؟






جواب : در وبلاگ حقانیت Http://www.shia-14.blogfa.com




نظر یادت نره

مهریار یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:28 ق.ظ

من حاضرم در مورد صیغه و احکامی که در اسلام (غلط) است با شما مناظره کنم! ولی اینجا نمی شه وقت گیره این کار
اگر خواستی به من پی ام بده با یاهو ==> mehryar10
اون موقع ببینم منطق حرف منه یا شما :)

شرمنده دوست من!
متأسفانه آی دی یاهو مسنجر ندارم. اگه دوست دارید همین جا مناظره رو شروع کنید. چرا به این طرف و اون طرف می کشید.

مهدی دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:00 ق.ظ

من میگم علی حقه وحق هست بوده و هست اینو کسی نمیتونه کتمان کنه امیر همه موعمنانه وجانشین پیامبر هر کس غیر از این بگه جهنم در انتظارشه نوکر هر چی شیعه امیر الموئمنین هستیم خاک پای شیعه علی لیاقت میخاد
من همه شیعیانو دوست دارم و خاک زیر پاشونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد