فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

مناظره با احسان ۳

برای مطالعه به ادامه مطلب بروید.
جمعه 17 خرداد ماه سال 1387 ساعت 12:20 PM
احسان
با یاد تنهای تنها
به رسم ادب سلام
دوست عزیز در نظر اولت به موردی پرداختی که کاملا جوابی آشکار در پی خود دارد
تو گفتی کسی که نه پیامبر بوده و نه معصوم چگونه اینگونه کراماتی را داشته است ...
با کمی بینش و درک صحیح از اسلام می تونه جوابی مناسب سوال شما درخور خود داشته باشه
دوست عزیز من که نه پیامبرم و نه معصوم این گونه اتفاقات را از نزدیک به چشم خود دیده ام
و یا بعضی ها رو انجام دادم
همون طور خوندید مطالب کاملا سحت داره ولی بنابه دلایل واضح در مکتب شیعه ذکر نگردیده
نمیخوام به ذکر دلایل وقت رو مصرف کنم ولی ازت می خوام با کمی تفکر ببینی که واقعا چرا و چگونه ....
اگر کمی دیر جواب اولین نظرت رو دادم ببخش
این روزا درگیر امتحاناتم هستم و نمیتونم کامل متن های طولانی به اصطلاح جوابت رو بخونم
همیشه طولانی بودن جواب بنابه درست بودن اون نیست
سعی مختصر و مفید بنویسی تا هم تاثیر بیشتری داشته باشه و هم آدم حوصله کنه بخونه
پاسخ من:
وقتی به شما می گوییم که ائمه از آینده خبر دارند شما ما را به باد تمسخر می گیرید که مگر خدا هستند؟؟؟؟ چگونه اینجا که رسید عمر کرامت داشته است؟؟؟ چطور ائمه که از سلاله ی پاک رسول خدا هستند نمی توانند کرامات داشته باشند و بیمار شفا دهند و شیعیان محکوم به قبرپرستی می شوند؟؟ اما در اینجا عمر شخصیتی والاست؟؟؟؟؟ آیا برای شما جای سؤال نیست که برای عمر این مسایل بافته شده است؟؟؟؟؟
من هر چه فکر می کنم عمری که خلافت را غصب کرده نمی تواند چنین کراماتی داشته باشد!!!! چرا مسئله سقیفه را حل ننمودید؟؟؟؟ چون در اینجا حقیقت روشن می شود و این کرامات باطل؟!!!!!
شما به اصطلاح جواب من را نخواندید و حتی توان پاسخگوئی را ندارید!!!! اگر دارید مسئله سقیفه را باز کنید!!!! نه شما که بزرگانتان هم در این مسئله دچار سردرگمی شده اند.
اما یک پیشنهاد دوستانه به شما می دهم:
از کمک گرفتن از خانم هدایت (امه الله) منصرف شوید!! خود ایشان هم در پاسخگوئی به بنده بازمانده اند. چندین بار سؤالاتم را تکرار کرده ام و ایشان طفره می روند و جواب های نامعلوم می دهند!!!!! دوست عزیز! خانم هدایت به خوارج بیشتر شبیه هستند که فریاد لاحکم الا الله را سر می دادند. ایشان آرام آرام اهل سنت را محکوم می کنند و همه چیز را از قرآن می دانند، در حالیکه هنوز نتوانسته اند معانی مورد نیاز ما را از قرآن بیان بفرمایند.
جمعه 17 خرداد ماه سال 1387 ساعت 12:25 PM
خادم المهدی ( عمو ناصر )
سلام بر شما :

چرا جناب احسان به این مطالب توجه نمی کنند ؟؟

* چرا جناب عمر به خانه وحی حمله کردند ؟؟ حال علی ع ، دفاع بکنند یا نکنند !!!!

* آیا رسالت پیامبر مهم نبود ؟؟ پس چرا ۳ سال مخفیانه به ادای رسالت پرداختند ؟؟؟ آیا عقل حکم نمی کند که با نبودن یار و همراه ، در برخی موارد صبر و سکوت لازم است ؟؟؟

* اگر کسی بیاید و مادر شما را بزند ، شما اول پدرتان را محاکمه می کنید و یا کسی که توهین به مادرتان کرده ؟؟؟؟
شنبه 18 خرداد ماه سال 1387 ساعت 09:19 AM
احسان
در جواب به خادم ...
ابوسفیان به حضرت علی (رض) گفت :
ای علی اگر اراده کنی میتوانم مدینه را از سرباز پر کنم
ولی حضرت علی به وضوح میفیمیدند که تنها لایق امر خلافت حضرت ابوبکر (رض) می باشد و او را مورد سرزنش قرار دادند
پاسخ من:این که ابوسفیان به حضرت پیشنهاد کمک داد، درست است، و این که حضرت پیشنهاد وی را رد کرد هم درست است. اما دلیل رد آن برتری ابوبکر برای خلافت نیست. مگر ابوبکر چه چیزی برای برتری دارد که شما آن را می خواهید به ما نشان دهید؟ رد کردن درخواست ابوسفیان به این دلیل است که ابوسفیان به قصد مقام دنیوی و چشم داشتن به این پست ها به علی(ع) این پیشنهاد را داد. توجه شما را به پاسخ حضرت جلب می کنم: «ای ابوسفیان! قصدت را از این پیشنهاد می دانم! به خدا قسم که به آن دست نخواهی یافت» هیچ وقت سعی نکنید که نیمه ی یک داستان را تعریف کنید. نیمه ی دیگرش را هم بخوانید و روایت کنید.
نظرات 8 + ارسال نظر
sepideh پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:25 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا به مناسبت یکساله شدن آپدیت شد با :

چه کنم با دل تنها؟! چه کنم با غم دل؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمت هستم ....

موفق باشی ...

احسان شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

به شدت گرفتار بودم شرمنده دیر اومدم
دوباره رفتیم سر خونه ی اول پس برو از اول بخون تا دوباره برسی به اینجا
من الان سرم خیلی شلوغه اگه خدا بخواد هفته ی دیگه دوباره خدمت میرسم
به وبلاگ اهل سنت ایران http://tasannoniran.blogfa.com/
حتما یه سری بزن
جواب اکثر سوال هات اونجا یافت میشه

ببین احسان جان!
کسی نمی تونه منو دور بزنه! فکر دور زدن منو نکن. من قبلاْ از همین اهل سنت دور خوردم. اونهم دوبار و بعداْ متوجه این مسئله شدم. حالا وقتی می خواهم جواب بدم، دست به عصا می رم که دوباره دور نخورم. تو جواب نمی دی! بلکه دنبال راه فرار هستی! بس کن. یا جواب بده یا بگو جواب ندارم. این بازی ها رو واسه ی من در نیار!
اونجا هم رفتم. دنبال یه عده که خودتون اسم بزرگان رو روشون گذاشتید، رفتند و حرفهایی برای ما آوردند که بیشتر شبیه داستان های کمدی است تا مطالب آموزنده!! جواب سوال نداده، بلکه طرح هزار مسئله ی جدید کرده! آدم کمی با این بازیها می تونه خنده رو باشه! دستت از این آدرس کمدی درد نکنه!

احسان شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:15 ب.ظ

نه دوست عزیز من کم نیاوردم آره قبول دارم بی منطق هستی
ولی اگه به بیمنطقیه من بدترم
حالاهم تا جمعه صبر کن
دوباره میام

منطق شما به درد خودتان می خورد. تا جمعه که هیچ تا صد سال هم بمانم، حرفهایتان چرخیدن دور خودتان است.

شیعه برخیز که وقت تنگ است یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:31 ب.ظ http://omar310.blogfa.com

با سلام و عرض تسلیت بمناسبت وفات خانوم ام البنین(س)
1. کمک عربستان برای ریشه کنی شیعه در یمن.
2.بازداشت مرموزانه یک معلم شیعه در عربستان به جرم تبلیغ عقاید شیعی.
3.ادعای کذب روزنامه صهیونیستی بر علیه ایران
التماس دعا

فدک پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ http://velayatesabr.blogfa.com

سلام آقا رضا
من آپم

علی یارت

الهم العن عدوک یا علی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ق.ظ

دوست گرامی و عزیز جناب آقای بلبل پور :
با عرض سلام و خسته نباشید
واقعا برای من جالب است نمیدانم چرا این اهل سنت همیشه نیمی از وقایع را تعریف و نیم دیگر را ندیده میگیرند ؟!...
اهل سنت از بلال دم میزنند و افتخار میکنند که ابوبکر او را آزاد نمود ... اما همین بلال نشانگر راه راست و مستقیم اهل بیت است .... بلال علیه الرحمه بعد از پیغمبر حاضر نشد برای ابوبکر اذان بگوید زیرا حکومت او غصبی میدانست ... ابوبکر باصطلاح صدیق به او پیشنهاد رشوه نمود و او را به سفره پرچرب دعوت نمود اما ایمان بلال بیشتر از اینها بود که او دین خود را به ابوبکر و دنیا بفروشد ... و حاضر نشد که برای او اذان بگوید ..
بلال علیه الرحمه فرمود اگر ابوبکر مرا برای خدا آزاد ساخته است که طلبی ندارد و اگر غیر از این است حاضرم برده او باشم اما در مورد اذان گفتن هیهات ...
امید است خداوند همه آنها را به راه راست هدایت فرماید .

احسان جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:38 ب.ظ

خطاب به الهم العن عدوک یا علی
سلام
این دوستمون با نویسنده ی داستانهای هری پاتر نسبتی ندارند؟!
آخه تخیلی قوی دارن؟!
و طبق معمول چون شیعه هستن دست به تحریف خوبی هم دارن!
دوست من یه کم تعقل کافیه تا بفهمی که مرتکب چه خبطی شدی!
بهتره به جای اینکه وقتت رو بذاری برای این خیال پردازی ها بری یه سری داستان مث هری پاتر بنویسی جوونا یه کم هواسشون از اعتیاد و اکستازی و ... پرت بشه، باور اینطوری بیشتر میتونی به بشریت خدمت کنی!
اسم داستانت رو هم بذار:
محمد رضا بلبل پور و شیطان (دوبرادر دوقلو)
فکر کنم به چاپ نود و ششم هم برسه
تبلیغاتشم با خودخود من
در سطح روستاهای اطراف مشهد خودم میرم واست تبلیغ میکنم
دفع بعد که خواستی خیال پردازی کنی سعی کن یه کم بیشتر به عقلت فشار بیاری تا به کسی توهین نشه
در پناه خدخودخودخودخود خدا
جنابعالی هم سعی کن کمتر نظر ها رو فیلتر کنی
این یه توهین به خودت و مخاطبت

من و شیطان یا اهل سنت و شیطان که دلیلش رو قبلاً آورده بودم و ثابت کرده بودم. سری به سایت پخش بزن و مدارکش رو بخون!

خادم آل علی سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ http://yamahdi12.mihanblog.com/



بسم رب المسلمین


اگر جناب آقای احسان انسانی منطقی هستند از ایشان تقاضا دارم به وبلاگ این حقیر نظری بیندازند و پس از مطالعه دقیق تمامی مطالب نظر خودشان را بیان کنند تا ما یه آن پاسخ بدهیم.


به قربان تمامی مسلمان واقعی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد