فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

مناظره با سنی ۱۰

دوست عزیز جناب سنی

سلامی مجدد

در توضیح کتاب الله مطالبی را پرسیده بودید. قبلاً توضیحات نصف و نیمه دادم و اکنون سعی خواهم کرد که توضیحاتم را کامل کنم.

اول از همه باید بنگریم که آیا به نظم جهان اعتقاد داریم یا نه؟ مسلماً هرگونه که بخواهیم نگاه کنیم، نظم را در گوشه گوشه جهان می بینیم. اگر به نظم اعتقاد داشته باشیم که همه جهان نیز دارای نظم است، خواهیم دید که خداوند هم تمام مسایل موجود در آن را بر پایه نظم به مردم معرفی نموده است؛ مگر استثنائات که شامل معجزات می شوند. حالا نگاهی می اندازیم به مبحث قرآن:

کتاب تورات و انجیل بر پایه علاقه مردم به نصایح خداوند به آنان داده شد. یعنی برای آن کتب، هیچ برنامه ی خاصی نبود. وقتی باریتعالی شور و علاقه مردم را به نصایح خود می بیند، از سر لطف خود، بر دو پیامبرش تورات و انجیل نازل می کند، که به مردم برسد. در این میان موردی دیگر هم وجود داشت. حالا که مردم صاحب کتاب آسمانی شده اند، آیا لیاقت آن را دارند که از کتاب آسمانی نگهداری کنند؟ این را خداوند باریتعالی خوب می دانست. امّا حجت بر مردم تمام نشده بود. باید حجت را تمام می کرد؛ خداوند برای آنکه مردم بعدها با بهانه ی اینکه اگر خدا، کتابی می فرستاد، مردم هیچگاه منحرف نمی شدند، این دو کتاب را بر دو قوم نازل کرد. ولی از سوی این قوم ها قدر کتب آسمانی نگهداشته نشد و این دو کتاب، دستخوش تحریف شدند. اما حالا آیندگانی که کتاب تحریف شده ی آسمانی در اختیارشان قرار گرفته است، مدعی هستند که اگر این کتاب مورد تحریف قرار نگرفته بود، آنان نیز گمراه نمی شدند و همه اینها را به تقصیر گذشتگان می انداختند و خود را مبرا ! از این رو خداوند توسط کلام الله مجید، حجت را بر مردم تمام کرد و نیز اعلام نمود که خود نگهدار آن است. حالا باید به این موضوع توجه کنیم که چگونه از آن نگهداری می نماید؟

از فخر رازی سخن گفتی و آنچه از کلام وی نگاشته بودی، کامل خواندم. به نظر من در این مورد بیراه نگفته است. اما باید به این نکته توجه کنیم که چرا اگر کسی نقطه ای از قرآن را جابجا کند، کودکی هم درک خواهد کرد که اشتباه در قرائت آن صورت گرفته است؟

ابتدا باید حقیقتی را بپذیریم؛ از راه استدلال هایی که در قرآن و احادیث وجود دارد. احادیثی هم که عنوان می شود، باید مورد اتفاق نظر طرفین باشد. حقیقت این است که دین اسلام و کتاب الله مجید بر پایه منطق و عقل بیان شده است. شما هیچ کدام از دستورات الهی که مستقیماً در قرآن نازل شده است را نمی توانی بدون دلیل و برای خوش آمد خدا ببینی. برایتان چند نمونه مثال می زنم:

الف) حرام بودن خوردن گوشت خوک: خداوند 1400 سال پیش گوشت خوک را برای همه مسلمانان حرام کرد و البته علّتی هم برای آن ذکر نکرد. شاید سالها مردم در این تصور بودند که خداوند برای امتحان و آزمایش خوردن گوشت خوک را حرام کرده است، امّا امروزه پزشکان به این نتیجه رسیده اند که گوشت خوک با تمام لذیذ بودنش دارای میکروبی است که هر چقدر هم گوشت را سرخ کرده و یا بپزند، به هیچ عنوان میکروب درون گوشت خوک از بین نخواهد رفت. این میکروب برای بسیاری از سیستم های درونی بدن انسان بخصوص سیستم عصبی مضر است. پس حرام بودن گوشت خوک علّت پزشکی داشت که مسلمانان صدر اسلام و حتی تا همین 100 سال پیش از درک آن عاجز بودند تا اینکه پزشکان طی تحقیقاتشان به آن پی بردند.

ب) حرام بودن مصرف مشروبات الکی (و کلاً مسکرات): این هم دستوری دیگر است که خداوند در صدر اسلام به مسلمین داد. البته دستور اولیه این بود که مردم در حین نماز خواندن، مست نباشند. علت دستور اولیه این بود که خیلی ها تازه مسلمان شده بودند و ممکن بود بخاطر این دستور و سختگیری ابتدایی، دین گریز گردند. زمانی که خداوند باریتعالی مشاهده نمود که دستوراتش برای مسلمین حجت شده است، دستور ثانوی را صادر فرمود. خوردن مسکرات به طور کل حرام است و خورنده در ملاءعام محکوم به حد و در جای خصوصی که مردم نبینند، با گناه کبیره روبرو است و خداوند خورنده مسکرات را در قیامت مجازات خواهد کرد. امروزه علم پزشکی ثابت کرده است علت حرام شدن مسکرات این است که مسکرات باعث از بین رفتن شدید کلیه ها، آسیب قلب و عروق، کوچک شدن حجم مغز، نامتعادل بودن سیستم گوارشی و... خواهد شد. پس این دستور هم برای دل بخواهی نبوده و فقط آن زمان، موقع درک این دستور نبوده است.

ج) نماز و روزه: نماز در حالت پزشکی، نوعی ورزش است که تمام عضلات بدن را به حالت متعادل در می آورد. نماز به تنهایی جلوگیری کننده از هفتاد نوع مرض بخصوص سکته مغزی و قلبی است. ضمن آنکه این مورد در روانشناسی ثابت شده است که انسان نیاز به تکیه گاه دارد و در دقایقی که به منبع آفرینش متصل می گردد، برای ساعاتی طولانی، دارای آرامشی عمیق است. امروزه مشخص شده است که روزه باعث جلوگیری از هفتصد و بیست مورد بیماری می شود، در عین حالی که حالات عرفانی را برای روزه گیرنده به همراه دارد.

د) حدیث نبوی: تار عنکبوتها را از خانه هایتان پاک کنید، زیرا باعث فقر می شود: پس از سالها دریافتند که این حدیث نبوی مربوط به بیماری هایی است که تار عنکبوت در خانه ها و .... باعث می شود. آن زمان این درک وجود نداشت که مردم متوجه شوند که تار عنکبوت که باعث به تله افتادن حیوانات موزی می شود، چگونه باعث فقر خواهد شد! اما امروزه درک کرده ایم که بیماری های ناشی از وجود تار عنکبوت باعث می گردد که انسان تمام درآمدهای خود را صرف پزشک و دارو کند.

اکنون با این دلایل می رویم به سوی خود قرآن:

قرآن دارای بسیاری از صفات و علوم و آرایه های خاص است. شما توجه کنید که قرآن دارای آهنگی شعرگونه و در پایان هر آیه دارای قافیه ای خاص و کلامی است. سوره توحید: قل هو الله احد، الله الصمد* لم یلد و لم یولد* و لم یکن له کفواً احد* اگر خوب نگاه کنید متوجه قافیه آن خواهید شد. سوره کوثر: انا اعطیناک الکوثر* فصل لربک و انحر* ان شانئک هو الابتر* این نمونه ای از آرایه های ادبی کلام الله است که امروزه زبانشناسان به آنها دست یافته اند و هنوز هم در حال بررسی بیشتر برای آرایه ها و صنایع ادبی ای هستند که در قرآن وجود دارد. صنعت های جناس، اشاره ، ایهام و .... نیز در قرآن بسیار مشاهده شده است.

از نظر علمی هم که چه بگویم، ما مسلمانان آرام نشسته ایم و اکنون سازمان فضایی آمریکا (ناسا) از روی قرآن ما به دنبال کهکشان و سیارات است. علوم پزشکی و ریاضی و نجوم و ..... در آن فریاد می زند.

پس خداوند قرآن را با چوب و چماق محافظت نمی کند. بلکه آنقدر از علم بیکران خود در قرآن آورده است که کسی نمی تواند آن را تحریف کند و این قدرت واقعی خداوند است. به نظر شخصی خودم، اگر آنچه رازی گفته است را بررسی کنیم، می بینیم که یک کودک هم در آینده ای نه چندان دور درک خواهد کرد که آنچه قاری اشتباه خوانده است با علم روز برابری نمی کند، پس قاری اشتباه کرده است.

امّا باریتعالی هیچگاه به مردم این نوید را نداده که اگر کسی قرآن را تحریف کرد، او را در جا نابود خواهد کرد، همانگونه که در کویت قرآن را تحریف کرده، بنام فرقان دادند و می اندیشیدند که تا مدتی دیگر، همه قرآن های اصلی را کنار خواهند گذاشت و به این کتاب روی خواهند آورد؛ امّا خداوند باز هم قدرت خود را نشان داد و قدرت غلم و صنایع مختلف در آن جلوی این تحریف را گرفت. مردم هم با آگاهی، از این کتاب دوری کردند.

اینجاست که مشخص می شود، خداوند تمام راه های تحریف آن را بسته و هیچ بشری توان آن را ندارد که قرآن را تحریف کند، زیرا معنا و ارتباط معنایی، علوم خاص و عام، صنعتهای ادبی و .... قرآن از هم خواهد شکافت و هر کس متوجه خواهد شد که قرآن تحریف شده است. اینجا متوجه می شویم که خدا از ابزارهای نظم خود استفاده کرده، نه از زور و جبر. اگر از زور و جبر استفاده می شد، آن وقت باید به قدرت خدا شک می کردیم؛ زیرا آنانکه در تلاشند که دین خدا را به انحراف بکشانند از بندگان صالح او تمیز داده نخواهند شد. با این اوصاف، هم قرآن صحیح و کامل باقی می ماند و هم بندگانی که با خداوند و دین و مرام و مسلک او دشمنی دارند، به همه شناسانده می شوند. در اینجا گذری خواهم زد به سخن دوست عزیزمان جناب آقای فریحی که نقل قولی را ارائه فرمودند:

ابی الله ان یجری الامور الا باسبابها . سنت جاریه خداوند در عالم این است که افعال خود را از طریق اسباب و علل به وقوع می رساند .

بنابراین می بینیم که همه چیز از طریق نظمی که خداوند آفریده است، برقرار می گردد.

می خواهم نگاهی به یکی از خطبه حضرت زهرا(س) بیاندازم. فقط ابتدای سخن ایشان را نقل است:

سپاس خدایی را که جهان را در هفت روز و هفت شب به وجود آورد، کما اینکه می توانست در آنی همه را خلق کند.

آیا آفریدن هفت شبانه روز جهان نشانه ی ضعف خداست؟ خیر! بلکه نشانه ی قدرت او هم هست. زیرا نشان می دهد که اولین ناظم و نظم دهنده در عالم، خود اوست. بنابراین قرار نیست که خداوند همه چیز را با زور و قلدری پیش ببرد.

از سویی دیگر نگاهی بیاندازیم به برخی دشمنان اسلام:

مگر نمی گوییم که خداوند قادر متعال است و هیچ کس و هیچ چیزی نمی تواند در قدرت با وی برابری کند؟ مگر نمی گوییم که خداوند از آینده خبر دارد؟ سؤال شخصی من اینجاست: چرا خداوند دشمنان رسولش را در «لیله المبیت» نابود نکرد و به پیامبر دستور هجرت داد؟ آیا خداوند قادر به نابودکردن دشمنان نبود؟ شیعه در اینجا پاسخ می دهد، چرا! این قدرت را خدا داشت و دارد که دشمنانش را نابود سازد، امّا خداوند برای هر چیز برنامه ریزی کرده و باید بر اساس برنامه پیش بینی شده، این رسالت پیش برود.

حالا در مورد اشاره نکردن مستقیم به بعضی از مسائل:

در مورد نام حضرت علی(ع) سخن به میان آمد. به راستی چرا خداوند نامی از حضرت علی(ع) به عنوان جانشین نیاورده است؟ مگر شیعیان ادعا نمی کنند که علی(ع) جانشین پیامبر است و آیاتی در مورد جانشینی ایشان نازل شده؟ پس چرا در این آیات نام دقیق حضرت نیامده، تا مردم را از گمراهی برهاند؟

پاسخ: نگاهی به معاویه بن ابی سفیان بیاندازیم. این شخص پس از آنکه از سوی امیرالمؤمنین علی(ع) در زمان خلافت حضرت، از سمت والی و امیری شام برکنار شد، شروع به دشمنی با حضرت نمود و می دانید که چه جنگها در این راه به راه انداخت. مردم را به گونه ای نسبت به حضرت بدبین کرده بود که مردم حضرت علی(ع) را به عنوان یک کافر خدانشناس می شناختند. این بدان جهت بود که مردم شام حتی دوره خلافت ابوبکر را هم درک نکرده بودند و پس از وی به اسلام روی آوردند. آنان از اسلام آنچه را می دانستند که معاویه به آنها گفته بود. به طوریکه وقتی حضرت در مسجد کوفه ضربت خورد و خبر به شام رسید، مردم شام می گفتند که مگر علی(ع) نماز هم می خواند؟ حالا فرض کنید که در قرآن نامی از حضرت علی می آمد و اعلام می شد که علی جانشین پیامبر است. آیا معاویه می توانست آن را تغییر دهد و بعد ادعا کند که این تغییر در اصل توسط علی(ع) انجام شده و خداوند نام معاویه را در قرآن گنجانده است، نه علی؟ آیا این تصور پیش نمی آید که هر پادشاهی برای آرام کردن قوم و ملّت خود ممکن بود نامی از خود در قرآن بگنجاند تا ثابت کند که حکومتش الهی است؟ آن وقت آیا کتاب اللهی که در دست من و شماست و اکنون کاملاً از همه نظر به هم شبیه هستند و هیچ تفاوتی ندارد، آیا با آن تفاسیر دچار دوگانگی نمی شد و قرآن هر کداممان، با دیگری فرق نمی کرد؟ امروز که قرآن تحریف نشده و کامل است ـ چه به عقیده سنی و چه به عقیده شیعه ـ این همه تفاوت است و مسلمانان 73 فرقه گشته اند، وای به آن روزی که راه برای تحریف باز می شد! امّا حالا خداوند باریتعالی با این موضوع که نامی از هیچ کس جز خود و پیامبرش نبرده، راه را بر همه کس برای دخل و تصرّف بسته است. راهی که از نظر علمی و منطقی با عقل نیز جور می آید و انسان درک می کند که چرا نامی از ائمه و یا جانشین پیامبر نیامده است.

سؤال: چگونه باید درک کرد که آیه ای در وصف جانشینی و یا ائمه است؟

برای به دست آوردن نتیجه باید به کتب و داستان های مکرر که نقل قولی صحیح دارند، پرداخت. باید در نظر داشته باشیم که آیات قرآن دارای شأن نزول هستند. یکی از آن دلایلی که باعث می شود که انسان اشتباه نکند. مثلاً سوره توبه برای برائت از مشرکین مکه و بعد کل مشرکان آمد. یا سوره کوثر پس از آنکه یکی از کفار پیامبر را ابتر (یعنی مقطوع النسل) نامید. بدان جهت که حضرت پسری نداشت و پسرانش از دنیا رحلت کردند. فقط فاطمه(س) در آن زمان باقی مانده بود و هنوز حضرت رسول با کس دیگری جز خدیجه ازدواج نکرده بود. خداوند از این حرف دشمن پیامبر خشمگین شده و این سوره را بر پیامبر نازل کرد: که ما از آب کوثر به تو بخشیدیم* پس تو هم (به سپاس این نعمت) به نماز و شکرانه بپرداز* که محققاً دشمن بدگوی تو مقطوع النسل (ابتر) است*

وقتی نگاهی می کنیم می بینیم که فرزندان دشمن رسول خدا یکجا نمردند؛ بلکه یکی یکی بیمار شده و به درک واصل شدند. سپس همسر و بعد خود دشمن رسول خدا نیز بیمار شده و آنان نیز به درک واصل شدند و آنچه از پیامبر باقی ماند، فرزندان صالح بود که خدا بشارت داده بود. یعنی همان مبحث منطقی بودن اینجا هم پیش می آید. خوب از بحث منحرف نشویم. برگردیم به مبحث خودمان: گفتیم که آیات شأن نزول دارند. مثلاً آیه 55 سوره مائده که قبلاً هم در مورد آن گفتگویی مختصر داشتیم و البته الان هم نمی خواهم آن را باز کنم. فقط می خواهم گریزی به کتب صحیح بزنم. شیعیان اعتقاد دارند که این آیه در شأن حضرت علی(ع) نازل شده و ماجرا را اینگونه بیان می کنند که روزی عده ای تازه مسلمان شده که قبلاً یهودی بودند، نزد پیامبر(ص) آمدند که:

یا رسول الله! موسی(ع) برای خود جانشینی انتخاب نمود و او هارون برادر وی بود. آیا شما جانشین ندارید؟

در این لحظه این آیه نازل شد که: همانا ولی شما خدا و رسول او و کسانی هستند که نماز به پا می دارند و در حین رکوع زکات می دهند. پیامبر(ص) این آیه را بر تازه مسلمانان خواندند. پرسیدند: او کیست که در حال رکوع زکات هم می دهد؟ حضرت به آنان اشاره فرمود که هم اکنون به مسجد بروید. به در مسجد که رسیدند، دیدند که پیرمردی گدا از مسجد خارج شد. از او پرسیدند که کسی داخل مسجد است. گفت آری! گفتند که: که بود؟ گفت نمی شناسمش. جوانی است که در حال نماز است. گفتند که چیزی به تو داد؟ گفت آری! انگشتری خود را در حال رکوع به من داد! به داخل رفتند و تنها کسی را که در حال نماز دیدند، علی(ع) بود.

این روایت در کتب مختلف به شکل ها و روایات مختلف آمده است. اما آنچه مسلم و مبرهن است، این است که بخاری و مسلم در کتب صحیح خود از زبان عائشه و ابوبکر و ابن عباس آن را به علی(ع) نسبت داده اند و این در حالیست که این موضوع در کتب تاریخی از جمله، طبری و بیهقی آمده است و برابری با مطلب فوق الذکر بخاری و مسلم می کند و نشان می دهد که شأن نزول آیه در مورد چه کسی است.

اگر سؤالات جدیدی در این رابطه داری، در خدمتم. وگرنه به سؤالات 12 گانه که از من پرسیدی، پاسخ دهم.

نظرات 78 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ب.ظ

khoda kheiretoon bede ke ye hamchin weblogi baz kardin. cher ake man modatie webloghaiie tablighe ahle sonat ro kheili mibinam. mamnoon

سعی ما در اطلاع رسانی در مورد عقاید اهل تشیع و بررسی عقاید اهل تسنن است. امید دارم که در این راه خداوند یاریمان کند.

محمود پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:21 ب.ظ http://sistan-e-man.blogfa.com/

سلام دوست عزیز : این برادران ناتنی !!!!! علاوه بر خیلی خصوصیات اخلاقی که دارند یک چیز دیگه هم پیدا کردند ! و آن وطن فروشی است یه سر به مطالب جدیدم بزن . یا علی

محمود جان
یه کم ملایم تر. ممکنه هر کسی اشتباهی بکنه! بهتره برای حل اشتباه در محیط ارام سخن بگیم. یادمون باشه دشمنان اسلام و ایران، منتظر اشتباه ما هستند.
یا علی

موسی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.mashkeel.blogsky.com

در افسانه شیعه اگر به دقت بنگریم رسول الله به ندانم کاری متهم شده اند رسول الله که جای خود دارد این حشرات حتی الله را به ندانم کاری متهم میکنند البته به زبان نمی گویند ولی حرف آنها این معنی را دارد! اول بگویم که لازم نیست آدم چیزی را صراحتاً بگوید. از خود حرف می توان فهمید که حاصل سخن چیست مثلاًَ اگر سنی افسانه بسازد که گنجی زیر زمین پنهان بود احدی از جن وانس از آن خبر نداشت غیر از حضرت علی. احدی از رمز گشودن صندوق خبر نداشت مگر حضرت علی. بعد ادعا کند وافسانه بسازد که پول این صندوق کم شده کسی به آن دستبرد زده حالا هر چقدر هم که قربان صدقه حضرت علی برود با آن حرفهای که اول گفته ایشان را متهم می کند.

http://www.mashkeel.blogsky.com

میشه لطف بفرمایید و مثال بزنید.
شما که بیشتر خدا و رسولش را نعوذبالله به بی عقلی متهم می کنید.

hamidrezavojdany جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ق.ظ http://eblis-72.blogfa.com

سلام
واقعا خسته نباشی
من مطلب عالی شما رو خوندم
هر سنی که این مطلب رو بخونه میفهمه که ابوبکر وعمر و عثمان با حیله و کلک امدن و خلیفه شدند
اصلا انها لیاقت خلیفه بودن رو نداشتن
ما شما را با نام فریاد علی (ع) لینک کردم خوشحال میشم وب مار با (نام شیطون نره تو جلدت) لینک کنید
فعلا

علیکم سلام
ممنون از شما
اما اول اینکه قراره تو این وبلاگ کسی توهین نکنه. حالا بماند بعضی ها .....
دوم به چشم من هم با افتخار شما رو لینک کردم.

فاضل جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ


به نام نقش بند صفحه ی خاک

برادر بسیار مومن و عزیزم، جناب محمد رضا

سلام علیکم

از اینکه نام وبلاگ را تغییر دادید بسیار سپاسگزارم

الحق که شیعه ی واقعی حضرت محمد (ص) و آل طاهرینش

هستید.

انشاالله که روزی شاهد اتحاد امت رسول الله باشیم.

** جزاک الله خیرا **

علیکم سلام
والله مومن بودنمون رو باید خدا تشخیص بده!
اما حقیقتاْ فکر نمی کردم که این همه تNثیر منفی بذاره،ورنه همچین اسمی رو نمی ذاشتم.

شهاب جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ http://shahabeddin.blogfa.com

سلام محمدرضای عزیز. اتفاقآ من در این چند روزه درگیر بحث با یک فرد سنی در مورد یکی از نزدیکان رسول خدا(ص) بودم. وقتی وبلاگت رو دیدم و دیدم که تو این مناظره ها تنها نیستم و مولا نوکران و پیروان زیادی دارند که خالصانه می نویسند خیلی احساس آرامش کردم.
ان شااله اجرت رو از مولا علی(ع) بگیری.

علیکم سلام
ممنون که بهم سر زدی.
والله من شایستگی نوکری مولا رو هم ندارم. من خاک پای نوکرای مولا هستم. تا خود مولا حالا حالاها جا داره.

ابومصعب شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ق.ظ http://mojahedineslam.blogfa.com/

رافوضی برو اجرت رو از حضرت علی بگیر.مایه کر کره خنده فراهم شد.اینم یه حرف باحال دیگه از رافوضی ها

تو چرا ناراحتی؟؟؟؟
شاید بخاطر اینه که کسی بهت اجر نمی ده!!!!!!!
اگه مایل به مناظره ای در خدمتم. اگه می خوای فقط مزاحم شی، خوب بگو تا ما هم چند نفری رو بفرستیم سر سراغت که یه خورده قلقلکت بدن. البته فکر کنم اینقدر جرأت نداشته باشی که نظرات وبلاگت رو از تأیید نویسنده در بیاری!!!!!!

آنتی بهایی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ق.ظ http://anti-bahai.blogfa.com

دوست عزیزم محمد رضا .
خدا به تو هم قوت دهد که در این شلوغ بازار پوچ بی انسانی در حال تلاش هستی .
شک نکن که اسلام عزیز به داشتن فرزندانی نیک چون تو افتخار می کند و این قلم و منطق انسانی تو است که استکبار را به فرار خواهد کشاند .
اسلام عزیز همیشه در کنارت است و تو هم مومنی وفادار به علی (ع) و صاحب الزمان (عج)
از داشتن دوست خوبی چون تو افتخار می کنم و بر خود وظیفه که در استحکام این رابطه پایبند .
از همین رو در وبلاگم روی سرور بلاگفا لینکت رو قرار دادم . وبلاگم در بلاک اسکای هم جهت اطمینان است و بیشتر همان مطالب بلاگفا رو براون قرار میدم .
منتظرت هستم مومن.



بسم الله الرحمن الرحیم - یا علی مدد

ممنون و متشکر از لطف شما.

محمود شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:23 ب.ظ http://mohabbat125.blogfa.com

سلام بر محمد رضای عزیز
دوست من شما هرچه بگویی تا اینها پنبه را از گوش بیرون نیاورند نخواهند فهمید
اما بگو تا شاید یکی راه راست را انتخاب کند.
موضوع ایمان به غیب را بیا ببین منتظرم
یارو رافضی را هم که خودشان لقب داده اند نمیداند و بلد نیست بیچاره
شافعی که شفیعش عمر بود کوری عصاکش کور دگر بود بابا یه کور یکی را میخواهد که دستش بگیرد چطور اجر خواهد داد

چه عجب! آقا محمود عزیز
کجایی بابا! نه زنگی نه تلفنی! رفیق هم رفقای قدیم.
یه وقت وقت کردی، لینکمون کن.

شهاب شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://shahabeddin.blogfa.com

سلام دوست عزیز. با افتخار شما دوستدار اهلبیت(علیهم السلام) را لینک کردم.
ان شاءاله با یاری خدا و توسل به مولا علی (علیه السلام) موفق و موید باشید.

ممنون از شما.
من هم با افتخار لینکتان می کنم.

سنی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.sunnijam.blogfa.com

سلام..

من در این که قرآن تحریف نشده شکی ندارم من این عقیده را دار که اگر کسی فکر کند که قرآن تحریف شده و یا شاید قرآن تحریف بشود از اسلام خارج شده...


در مورد آن جریان که گفتی در مورد حضرت موسی ....

اگر داستان حضرت موسی را به دقت خوانده باشی می بینی که هارون قبل از حضرت موسی وفات کرد. که داستان درازی دارد...

در مورد تحریف قرآن باید بگویم ما اگر بگویم که الله تعالی به این خاطر این که می دانسته در آینده قرآن تحریف می شود اسم علی ۰رضی الله عنه) را نیاورده باید بگویم که در آن زمان مثل این زمان چاپ خانه های بزرگی نبود و مردم بیشتر قرآن را درسینه داشتند پس می بینیم یکی از بزرگ ترین دلایلی که قرآن را نمی تواند تحریف کرد این هست که اول در سینه قرار گرفته است پس اگر خلفا اسم حضرت علی را پاک می کردند و اسم کسی دیگر را می نوشتند نمی توانستند قرآنی را که در سینه مردم بود را تحقیر دهند همان طوری که در نماز اگر یه عالم ۷۰ ساله اگر در خوانند سوره قل الله احد دچار مشکل شود اگر یک کودک ۷ ساله می گوید که اشتباع خواندی


که خداوند از این خبر داشته که در آینده حرف پیامبر در مورد غدیر زیر پا می رود چگونه مردمی که وقت حرف رسول خدا که گفته بود علی از طرف خداوند بر گزیده شده

سلام رفیق
ممنون از پاسخگوییتان.
پاسختان را بعنوان پست خواهم داد.
متشکر

یک نفر یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:34 ب.ظ

جناب ابو مصعب!
در مورد آیهء 40 سورهء توبه باید عرض کنم که این آیه هیچ فضیلتی را برای پسر ابی قحافه بیان نمی کند.زیرا اولا در این آیه خداوند از طریق پیامبرش به ابوبکر گفته است که نترسد.این بدان معناست که ابوبکر دچار ترس شده است...
ثانیا در اوائل آیه ضمیر مثنی یعنی ‹هما› آمده که اشاره به آن دو نفر است اما در ادامهء آیه ضمیر مفرد‹ ه › آمده است:‹و ایده بجنود ›اگر بگوئید که منظور از آن یک نفر شخص ابوبکر باشد پس پیامبر در این وسط چکاره است و اگر منظور شخص پیامبر است پس دیگر چه تاییدی در این آیه در مورد پسر ابوقحافه آمده است؟
تازه مگر قرار است که هرکس نامش در قرآن آمده باشد حتما مورد تایید الهی باشد؟
فرعون و هامان و ابولهب و ابلیس و شیطان و ...مگر مورد تایید الهی اند؟
در مورد آیات اول سورهء نور هم منظور شما را متوجه نشدم.آیات اول در مورد زناکاران است و ربطی به موضوع مورد بحث ما ندارد.
هر چند که یاد آن عمل زشت خالد ابن ولید افتادم و یاد عمل زشت تر برخی حضرات در مجازات نکردن او و در حقیقت زیر پا گذاشتن آیات اول سورهء نور...
لطفا بیشتر توضیح بفرمائید.متشکرم

سید هادی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.ghaemioon.blogfa.com

سلام.

با موضوع تحریف حقایق توسط برخی از برادران اهل سنت منتظرم...




ناد علی مظهر العجاءِب
تجدهُ عونا لکَ فی النواءِب

ممنون از حضورت

سید هادی یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.ghaemioon.blogfa.com

سلام.لطفا آدرس اون وبلاگ سنی رو برام بفرستید شاید در راه هدایت این گروه سهمی داشته باشیم.یاعلی

اهل سنت خراسان یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.sunnijam.blogfa.com

سلام

سید هادی

خوش بحالت....

ابومصعب یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ب.ظ http://mojahedineslam.blogfa.com/

اولندش مدیر وبلاگ من هیچ وقت نظراتم رو بعد از تایید قرار نمیدم و اماده مناظره هستم البته میدونم که شما حقیقت سرتون نمیشه.
به اقایی که گفته بود حضرت ابوبکر صدیق ترسیده برو عربی یاد بگیر و بعد بیا بگو که حزن یعنی ترس یا اندوهگین؟

نمی دونم چی می خوای؟ اما لحن کلامت درست نیست. اون آقا هم خودش زحمت می کشه و مطلب شما رو می خونه!
اما سؤال اول: خلیفه از چه راهی باید انتخاب شود؟ دلایل صحیح بودن انتخاب ابوبکر را ذکر کنید.

حیدری دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:45 ق.ظ http://elamic.iranblog.com

با عرض سلام و خسته نباشید مطلب واقعا زیبائی نوشتید اگر مایل بودید با هم تبادل لینک کنیم سرور و آقای من سید علی خامنه ای

علیک سلام
آمدم متاسفانه آدرس شما دراینجا اشتباه خورده. لطفاْاصلاح بفرمایید.

ستاد مردمی تحریم کالاهای حامی اسرا دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.miaad.tk

با سلام
از شما درخواست داریم برای کمک به مردم فلسطین متن زیر را انتشار دهید.

بسمه تعالی
بدینوسیله به اطلاع تمامی کسانی که قصد کمک به مردم مظلوم فلسطین و شکست رژیم غاصب اسرائیل را دارند می رساند در راستای طرح تحریم کالاهای حامی اسرائیل - که بنا به فتوای مراجع عظام استفاده از این کالاها حرام می باشد – پیشنهادات خود را در موارد زیر به ایمیل miaad.usb@gmail.com ارسال نمایید.
1) چگونگی تحریم کالاهای حامی اسرائیل
2) چگونگی آشنا کردن مردم با این کالاها

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ www.miaad.tk مراجعه نمایید.
ستاد مردمی تحریم کالاهای حامی اسرائیل


محسن دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ

اگه قرار بود رافضی ها حیوان بشن حتما الاغ می شدن
چون اصلا ما هرچی بگیم در باره اش فکر نمی کنن فقط دنبال توجیه هستن

ممنون از معرفی خودتون. من هم محمدرضا بلبل پور هستم.

یک نفر دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:42 ب.ظ

حتی اگر حزن را به معنای اندوه بگیریم باز هیچ فضیلتی را برای ابوبکر ثابت نمی کند ....منظورم آیه چهل سوره توبه است...

خادم المهدی ( عمو ناصر ) دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:17 ب.ظ http://amoonaser.persianblog.ir

سلام بر رفیق عزیزم :

می بینم که داری بهشت رو واسه خودت می خری !

آقا ایول ! خدا قوت .

یا علی

خوش اومدی! لینکتون کردم.

سهیل دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام و درود خدا بر پیامبر رحمت و جانشین برحقش علی بن ابیطالب و سلام بر شما شیعه و رهرو حقیقی محمد و علی و آل علی. ان شااله در این راه با یاری خدا و کمک اهل بیت (علیهم السلام) موفق و موید باشید.

علیکم سلام
ممنون از لطف شما
خداوند پشت و پناه شما هم باشد.

هیئت محبان المهدی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.heyatmoheban108.blogfa.com

ای فروغ تابنده کوثر! ای پرستار شهادت! تو بانوی فصاحتی و اعجاز. نطق آتشین تو قلب سنگی کوفیان را ذوب کرد، اشک از چشمان آنها به راه انداخت و به سینه های کویری شان گسیل داشت. تو فرزند کوثری! تو جرعه ناب کوثری! نامت همیشه درس آموز عزت و یادت هماره الهام بخش شرف و مردانگی باد.

ولادت حضرت زینب بر شما مبارکباد.

بر شما هم مبارک باشه انشاالله!

رفیقت چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://arasharman.blogfa.com

سلام
ما بچه های بوشهر هستیم و وهابیت اونجا تبلیغ می شه . . .
دارم مطالب وبلاگ شما رو بصورت جزوه در اختیار بچه ها قرار می دم . اگه مشکلی نیست هر مطلب جدید که به وبلاگتون اضافه می کنی بصورت نظر روی وبلاگ من هم بذار تا برای بچه چاپ کنم
با تشکر
التماس دعا

علیک سلام
به روی چشم

علی خالدی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ق.ظ http://http://www.eslamie.blogfa.com/

با سلام
آقا محمد رضا
بنده به تازگی وبلاگی را با محتوای نشر عقاید تشیع ومبارزه با تفکر ضاله وهابیت به راه انداخته ام.شما از جمله کسانی بودید که در وبلاگ بنده لینک شدید .
خوشحال می شوم اگر سری به این وبلاگ بزنید.

علیک سلام
لینک شدید.

محمود پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام
اینقدر هم عصبانی هر دو لینک شدند
ببخشید

مگه اعصاب برای آدم می ذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممنون.

امین پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ http://aminkh.blogfa.com

با سلام
خوشحالم که اسم وبلاگتو عوض کردی
این اسم هم قشنگتره هم تاثیر گذاری و جذابیتش بیشتره و هم باعث تفرقه نمی شود.

ممنون

واله اهل بیت جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ http://amiredelha.blogfa.com

یا حبیب قلوب الصادقین
سلام و درود بر شما
دوست گرامی !
خداوند توفیق داده است در جهت حقانیت حقه امام علی ع قدم می زنید . از ایشان مدد برای شما می خواهم .
ما از اهل تسنن انتظار نداریم بیایند شیعه شوند ما می گوییم برادران و خواهران اهل سنت برای رضای خدا هم که شده کتابهای خودتان ( صحاح سته ) و علی الخصوص صحیح مسلم و بخاری و شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید را بخوانید و با دقت هم بخوانید . برای یکی از همین دوستان با درج منبع کامل اب جزئیات سند تخلف خلفای سه گانه را نوشتیم و رد کردند . شما را به خدا حداقل با خودتان بی تعارف باشید . سنی یا شیعه بودن شما فرقی به حال ما ندارد ولی شما عزیزان هیچ گاه این مسئله را در نظر نگرفته اید که چگونه مش ود جلوی تابش نور خورشید را گرفت ؟!
/////////////
و یک مسئله دیگر !
چرا ما همیشه باید پاسخگو باشیم . برای یکبا رهم که شده شما به سوالات ما جواب دهید!!!!!!!!!!!!!!!!!
آنکه باید از خود دفاع کند شما هستید نه ما !( متاسفانه نمیدانم چرا بزرگان اهل سنت همیشه از مناظره ب بزرگان تشیع گریزان بوده و هستند . )
///////////////
اگر وقت اجازه داد و این برادران هم تمایل داشتند بنده مطالبی را جمع اوری کرده ام منتهی تایپش مانده . می توانم مطرح کنم و ایشان پاسخگوی سوالات بنده باشند .
//////////
ضمنا وبلاگ شما را هم لینک کردم.
موفق باشید

من هم شما رو لینک کردم.

داریوش مردان کلیدبری جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:25 ق.ظ http://somehsara0131.persianblog.ir/

با تشکر از همشهری عزیز آقای بلبل پور
من هم شما را با افتخار لینک کردم

لطف کردی.

مهدی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام
جهت بهبود و بالا رفتن کیفیت وبلاگتون تبلیغات رو حذف کنید.
مگر در ماه چقدر سود داره ؟
انشاالله سودش اون دنیا جبران میشه
بزارین کارتون قربه الی الله باشه
موفق و موید و ثابت قدم باشید
یا علی

اهل سنت خراسان .. به واله اهل بیت جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.sunnijam.blogfa.com

سلام..

فقط می خواستم بگم به چند دلیل من با قرآن ثابت می کنم که شما شرک می گوید..

۱. گفته بودید از ایشان مدد برای شما می خواهم ..

جواب:
مدد خواستن فقط ازران الله تعالی هست و غیر الله نمی تواند مدد کسی را بدهد..

خداوند می فرماید: ﴿وَلاَ تَدْعُ مِنْ دُونِ اللَّهِ مَا لاَ یَنْفَعُکَ وَلاَ یَضُرُّکَ فَإِنْ فَعَلْتَ فَإِنَّکَ إِذًا مِنْ الظَّالِمِینَ * وَإِنْ یَمْسَسْکَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلاَ کَاشِفَ لَهُ إِلاَّ هُوَ وَإِنْ یُرِدْکَ بِخَیْرٍ فَلاَ رَادَّ لِفَضْلِهِ یُصِیبُ بِهِ مَنْ یَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ وَهُوَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ﴾ [ یونس: 106و107]

ترجمه: و غیر از الله کسی را که نه نفعی به تو می رساند و نه آسیبی، مخوان. اگر چنین کردی آنگاه از ستمگران خواهی بود. و اگر الله به تو آسیبی برساند، جز خودش کسی آنرا بر طرف نمی کند و اگر در حق تو اراده خیری بنماید کسی جلوی فضل او را نخواهد گرفت. فضل و عطایش را به هر کس از بندگانش بخواهد می رساند و او بخشنده و مهربان است.

همچنین ارشاد باریتعالی است: ﴿قُلْ لِلَّهِ الشَّفَاعَةُ جَمِیعًا﴾ [زمر: 44]

ترجمه: بگو تمام شفاعتها، از آن الله است.
----------------------------------
من در وبلاگ شما چند مورد را دیدم که ذکر میکنم..


۲.أنَا قَسیمُ النّارِ وَ خازِنُ الجِنانِ

وَ صاحِبُ الحَوضِ وَ صاحِبُ الاَعرافِ .

- منم قسمت کننده ی دوزخ و خزینه دار بهشت
و صاحب حوض کوثر و صاحب أعراف .

« حضرت علی علیه السّلام »
' غرر الحکم '

-------------
جواب:

دوزخ و بهشت مال الله تعالی هست و حتی پیامبر(ص) نمی تواند کسی را به دوزخ ببرد یا کسی را به بهشت ببرد..

﴿إِنَّکَ لاَ تَهْدِی مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَکِنَّ اللَّهَ یَهْدِی مَنْ یَشَاءُ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِینَ﴾[قصص: 56]

ترجمه: ( ای پیغمبر) تو نمی توانی کسی را که بخواهی هدایت کنی، بلکه الله هر که را بخواهد، هدایت می کند و او به هدایت یافتگان داناتر است.

هما طور که از معنی آیه مشخص است پیامبر نمی تواند کسی را که بخواهد هدایت کند چه برسد به این که خواسته باشد او را به بهشت یا دوزخ ببرد..
----------------------------------------------------------------


۳. اما در مورد شعری که نوشتی..

تا شرح شرک است و کسی که بین شعر احتقاد دارد مشرک است.با دلیل می گویم....



مرا پیر طریقت جز علی نیست


که هستی را حقیقت جز علی نیست

الله تبارک و تعالی فرموده است: ﴿وماخَلَقتُ الجِنَّ والإنسَ إلاَّ لِیَعبُدون﴾ [ذاریات: 56]

ترجمه: جن و انسان را نیافریده ام مگر بخاطر اینکه مرا عبادت کنند.



مبین پیدا و پنهـان جز علی را

که در غیب و شهادت جز علی نیست

: )وَیَبْقَى وَجْهُ رَبِّکَ ذُو الْجَلالِ وَالْأِکْرَامِ) (الرحمن:27)(معنی): ((و وجه پروردگار تو که با جلال و اکرام است باقی می ماند.))

مجو غیـر از علی در کعبه و دیر

که هفتـاد و دو ملّت جز علی نیست

هُوَ الْأَوَّلُ وَالْآخِرُ وَالظَّاهِرُ وَالْبَاطِنُ وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ) (الحدید:3)
(معنی): او است اول و آخر و ظاهر و باطن و او به همه چیز آگاه است.

چه باک از آتش دوزخ که درحشر

قسیم نار و جنّت جز علی نیست

اگر کفر است اگر ایمان بگو فاش

که در روز قیامت جز علی نیست

هُوَ الْأَوَّلُ وَالْآخِرُ وَالظَّاهِرُ وَالْبَاطِنُ وَهُوَ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ) (الحدید:3)
(معنی): او است اول و آخر و ظاهر و باطن و او به همه چیز آگاه است.


اساس هـر دو عالم بر محبّت

بود قائم ، محبّت جز علی نیست

در آن حضـرت که دم از « لی مع الله »

زند احمـد ، معیت جز علی نیست

علی آدم ، علی شیث و علی نوح

که در دور نبـوّت جز علی نیست

علی احمد ، علی عیسی و موسی

که در اطوار خلقت جز علی نیست

شنیدم عاشقی مستانه می گفت

خدا را حول و قوّت جز علی نیست


)وَعِنْدَهُ مَفَاتِحُ الْغَیْبِ لا یَعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ وَیَعْلَمُ مَا فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا تَسْقُطُ مِنْ وَرَقَةٍ إِلَّا یَعْلَمُهَا وَلا حَبَّةٍ فِی ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلا رَطْبٍ وَلا یَابِسٍ إِلَّا فِی کِتَابٍ مُبِینٍ) (الأنعام:59)
(معنی): ((و کلیدهای غیب نزد او است، و هیچ کس بجز او بدان علم ندارد، و او علم دارد به هر آنچه در دریا و خشکی است، و هیچ برگی از درختی نیافتد مگر اینکه او بدان علم دارد، و هیچ دانه ای در تاریکی های زمین، و هیچ تر و خشکی وجود ندارد مگر اینکه در کتابی مبین نوشته شده است.))

شما نمی دانی چی نوشتی به الله که جان من در دست اوست شما کافر هستید چون حضرت علی از الله تعالی بالا تر می دانی..

------------------------------------------------------



در آخر بگویم که الله تعالی می فرماید..



﴿وَمِنْ النَّاسِ مَنْ یَتَّخِذُ مِنْ دُونِ اللَّهِ أَندَادًا یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللَّهِ﴾ [بقره: 165]

ترجمه: و برخی از مردم هستند که غیر از الله، معبودانی بر می‌گزینند و آنها را همچون الله، دوست می‌دارند


شما کسی هستی که به الله شرک می ورزی و کافرار هم همین کار را می کردن.
" یا علی "


اهل سنت خراسان جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ

یا علی گفتن شما بسیار مشکل دار که برای اگر خواستی می نویسم..

علی خالدی شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://eslamie.blogfa.com

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد

وآنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

سالهاست که فرقه ضاله وهابیت در رابطه با مباحثی از جمله توسل،زیارت قبر ائمه علیهم السلام،تبرک جستن به ضریح اهل البیت علیهم السلام ،بکاء(گریه)بر آنان وساخت بنا بر قبورو... بر ما شیعیان خورده می گیرند و ما مسلمانان و محبین اولاد رسول خدا صل الله علیه و آله وسلم را کافر می خوانند در حالی که ماجرای تشییع جنازه ابن تیمیه همو که پایه گذار این فرقه به حساب می آید سندی بس محکم است در رد آنچه تا کنون بر ما عیب می دانستند.

اما آنچه جای تعجب دارد این است که چرا تا کنون علماءتشیع در رد این شبهات به این واقعه استناد ننموده اند.با این حال ما به ذکر این ماجرا خواهیم پرداخت :

برای خواندن ادامه مطلب حتما سری به وبلاگ اهل سنت جنوب با آدرسeslamie.blogfa.comبزنید

آنتی شیعه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ

چشم حسود کور
کسی وبلاگ هک می کند که از وبلاگی ترس داشته باشد هک کردن کار شماست والا اگر نمی ترسیدید می گذاشتید یک مسجد در تهران اهل سنت ببندند شما که با اهل سنت اعلام برادری می کنید وبا یهود اعلام برائت . چرا در حکومت شما یهودیان در تهران عبادت خانه دارند وای اهل سنت ندارند علتش را می دونید چون کار شما هک کردنه می دونید که مسجد اهل سنت یک ماهه نصف تهران سنی می شن به دور وبرت نگاه کن عینک های حکومت را بیرون کن بعد تحقیق کن به حقیقت می رسی شما جای بحث ندارید شما یک صیغه را ثابت کنید وبرای خانواده خودتون تصمیم بگیرید آیا وجدانتون به شما اجازه می ده قربون هک کردن کار شماست اگر نمی ترسیدید وبلاگ ماشکیل را نمی بستید .

ز شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ب.ظ http://mashhadlaw.parsiblog.com

سلام
اگه یک نگاهی به لوگوهام بندازی می بینی که من ۲-۳ روزه که لینکت کردم. هم توی لینک و لوگو هستی و هم توی پیوندهام
یا علی

چاکرتیم به مولا!

مبارز شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.antishea.blogsky.com

این احادیث ضعیف السند تون نو همون کتابی نوشته شدن که به قول شما امام مهدی شما تأیید کرده من متأسفم برای تو ولی این احتمال را می دهم که تو یک آخوندی چون آخوند ها عادت دارند برای منافع زیر لباسی خودشون برای فریب مردم هر کاری می کنند واین حر های شما را به حساب تقیه تون می زارم برئ یک کم فصل الخطاب رو بخون ببین شما قرآن رو قبول دارید بیشترین توهینات را به ائمه اطهار شما با دروغ هایی که پشت سرشون می بندین دارین می کنین من به کسی توهین نکردم واقعیت شما را بیان کردم وترس شما آخوند ها بیشتر از همینه که ماهیت اصلی شما برای مردم روشن نشه وهدف از درست کردن حکم تقیه برای سرپوش گذاشتن جنایات شما در مقابل مردمه که وقتی از جنایات شما مطلع شدند شما را هی برای تبرئه خو د داشته باشید ودر مورد کسانی که شیعه شدند بیشتر کسانی که شیعه می شن کسانی هستند که پرونده جنایی یا قاچاق دارند و برای آزاد کردن خودشون شیعه می شن یکی از کسانی که شما در لیست خودت آوردی من کاملا می شناسم چون همشهری منه که چون بیست سال زندانی خورد بعد چون شیعه شد عفو خورد وبعد از مدت کوتاهی به جهنم رسید شد ولی کسانی که سنی شدند هم ردیفان خمینی هستند همچون ابوالفضل برقعی ، مرتضی رادمهر ، سید موسی موسوی ، سید حسین موسوی . یک کم عینک های آخوندی خود را بردار بعد تحقیق کن چون چشم آخوند ها را صیغه دختران مردم گرفته درست نمی تون تحقیق کنند.

اولا در مورد تقیه هیچ چیزی نمی دونی، پس اظهار نظر نکن.
ثانیاً کی صیغه رو حرام کرده! مدرک قرانی داری؟ شما ادعا دارید که مدارکتون قرانی است، لطف کنید و آیه اش رو بیارید.
ثالثاً برقعی سنی نشد، گفت که اصلا شیعه و سنی رو قبول نداره!
رابعاً تحویل بگیر: ۱-علامه شیخ محمّد مرعی, امین انطاکی،۲. علامه شیخ احمد امین انطاکی، 3. دکتر محمد تیجانی سماوی، ۴- شـیخ سلیم بشرى، 5. استاد معتصم سید احمد سودانی، 6. استاد عبد المنعم حسن سودانی، 7. وکیل مشهور مصری, دمرداش عقالی، 8. علامه دکتر محمد حسن شحّاته، 9. عالم فلسطینی شیخ محمد عبد العال، 10. مجاهد و رهبر فلسطینی محمد شحّاده، 11. طبیب فلسطینی اسعد وحید قاسم، ۱۲-نـویـسـنـده اهـل سـوریـه سـیـد یـاسـیـن مـعـیوف البدرى، ۱۳-مـحـدث جـلیل القدر ابو النضر محمد بن مسعود بن عیاش، ۱۴-. نویسنده معاصر, صائب عبد الحمید، ۱۵-دانـشمند, سخنور ومرد بحث ومناظره جناب سید على بدرى
این هم یه خورده از اسامی بزرگان اهل سنت که به مکتب اهل بیت علیهم السلام قدم گذاشتند. البته اگه کمه بگو باز هم از این دانشمندان و دکتر ها و .... دارم که دنیای اسلام به خوبی می شناسنشون.

مبارز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.antishea.blogsky.com

آقای بلبل پور میگن ( آلدّاُ ل عَلَی المُدَّعی ) شما دارید میگید صیغه ثواب داره من سند به تو بدم خیلی عجیبه آخوند جون فکر کنم اصلا قانون مناظره رو ندیدی تو این همه داری در وبلاگت با مناظره هارت وپورت می کنی نمی دونی که من سوالی پرسید م تو باید مدرک بدی ورفع اتهام بکنی نه من شما لطف کنید صیغه رو ثابت کنید وبنویسید که با وجود این همه ثواب که این عمل منحوس ضد حیا داره حضرت علی چند بار وبا چه کسانی صیغه کرده وبگویید که آیا شما هم در خانواده خودتون هم می دید یا نه ؟ وبس والسلام .

آقا ((الدال علی المدعی)) من هم قبول دارم. شما می گید حرامه!!!! خیلی خوب به چه دلیل حرامه!
من اتفاقا همین الان مدرک قرانی دارم که حلاله! ولی اول بفرما به چه دلیل حرامه بعد. راستی در مورد باقی حرفها نظر نداده بودی!!!
ضمناً این ادب خانوادگی شماست که هر جا می روید با بی ادبی شروع می کنید. خوشحال می شم که بگید ادب رو از که آموختید؟

کیوان(در جواب آنتی شیعه) یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://aglodin.blogfa.com

سلام.خدمت این آنتی شیعه عرض کنم که :
از قدیم گفته اند که آزموده را آزمودن خطاست.
اوائل انقلاب که به گروه های اقلیت مثل کرد ها و ترکمن ها و ...آزادی داده شد،بنده به چشم خودم دیدم که چگونه در روز روشن و در وسط شهرمان،همین افراد به فروش آزادانهء اسلحه پرداختند و یا شنیدیم که جناب ماموستای اهل سنت با وقاحت تمام ادعا کرد که از پیامبر روایت است که هر کس در روز دهم محرم ده نفر شیعه را بکشد،جهنم بر او حرام می شود.
انتظار داشتید که مثل یهودیان ساکن تهران و سایر جاهای کشور که اولا صف خود را از صهیونیست ها جدا کرده و ثانیا اقدامی بر علیه امنیت ملی انجام نداده اند،به شما آزادی عمل داده شود؟
چرا علمای سنی عربستان را محکوم نمی کنید که بر خلاف آیات ۲۷ تا ۳۰ سورهء توبه که مشرکان را نجس دانسته و اجازهء ورود به حرمین شریفین و بیت الله الحرام را به آنها نداده است،به غربی ها و صهیونیست های بدتر از مشرکین اجازه داده اند که حرمین شریفین را مورد تاخت و تاز قرار دهند؟
کافیه یا باز هم افشا گری کنم؟؟؟

قدرت الله حیدری یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://eslamic.iranblog.com

سلام حالتان خوبه می گم مطالبی خوبی داری منتظر شما هستم راستی می خواهم با شما دوست بشم اگر مایلید منتظر شما هستم

مبارز یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.antishea.blogsky.com

آای بلبل پور شما که می گید ( الدال علی المدعی ) رو می دونم پس دلیل خواستنتون از من غلطه این مثل این می مونه که من بگویم پول ندارم شما بگی ثابت کن نداری آخه بلبل جان شما که می گویید پول دارم ثابت کنید چیزی که من ندارم چگونه برای شما سند بیارم من می گویم فلان چیز در دین نیست شما می پرسید ثابت کن که نیست . ولی شما که می گویید فلان چیز هست سند بیارید شما باید ثابت کنید منظور حدیث بالا اینه .
پس شما باید ثابت کنی که صیغه وجود دارد . آیه قرآن بیار حدیث صحیح بیار که این در دین موجوده . آیا حضرات ائمه صیغه کردند یا نه با وجود این همه فضیلت که صیغه دارد . آیا شما هم برای خانواده ی خودتان برای صیغه موافقید یا نه ؟ این سوالات رو برای من جواب بده .
وبه آقای کیوان بگو اگر یک انسان کاری می کنه حق همه آن قوم رو نمی خورند از اول انقلابتون بررسی کنید بیشترین خیانت ها را کی نسبت به انقلاب انجام داده انقلاب شما بنیه اش مکتب شماست وکینه ای که شما از اهل سنت دارید حق شون رو خوردید اگر یکی کلاس رو شلوغ می کنه همه کلاس رو تنبیه نمی کنند این کار هیتلره . اگر حکومت شما هیتلریه سخنی نیست ولی دم از حکومت عدل علی نزنید که همه دنیا به ریشتون می خندند.

کیوان(در جواب آنتی شیعهء مبارز) دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:29 ب.ظ http://YA-ZAHRA.BLOGSKY.COM

سلام.جناب مبارز!شما که در مورد خلافت به رای اکثریت معتقد هستید چرا این حق را برای ملت ایران قائل نیستید که اکثریت شان شیعه هستند و انقلاب شان را بر اساس مکتب شان به وجود آوردند؟فراموش نکنید که در همه جای دنیا اقلیت باید تابع اکثریت باشد.مثلا اقلیت شیعه در عربستان باید تابع اکثریت سنی همانجا باشند و اقلیت سنی های ایران تابع اکثریت شیعهء ایران.
تازه امثال شما ها حتی در بین برادران اهل تسنن هم در اقلیت هستید و هیچ وقت توجه نمی کنید که اهل سنت مثل سایر اقلیت های دینی مثل مسیحیان و یهودیان و زرتشتیان ایران در تمامی مراحل انقلاب و جنگ هشت ساله حضور داشته و شهدای زیادی را تقدیم کرده اند.فقط تعداد اندکی مثل شما وجود دارند که همیشه برخلاف جریان آب شنا می کنند و فکر می کنند که حقشان(!)خورده شده است.کدام حق؟ خرید و فروش اسلحه؟ بریدن سر و دست و پای سربازان وظیفه و بسیجیان کم سن و سال؟ادعای خودمختاری و تجزیه طلبی و هم کاسه شدن با آمریکا در اخذ استقلال؟همکاری با صدام و شهید خواندن آن جنایتکار؟
تازه شما طبق معمول از پاسخ دادن به بقیهء سوالات طفره رفتید.چرا؟

رضا دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

از نام زیبای وبلاگت بوی ولایت میآید
راستی شما حسابی این وهابی ها را کفری کردی
تا جایی که من بیلیاقت را با شما اشتباهی گرفتند
اجرت با امام حسین
مثل اینکه شب و روز از دست شما خواب ندارند

وقت کردم لینک سوتیشو برات میفرستم تا ببینی و حسابی بخندی
راستی این لینک رو هم داشته باش و بخند
http://uk.youtube.com/watch?v=pPL4GLouWBY
عملیات انتحاری وهابی ها که حتی تو سایتهای معروفشون هم اونو پخش کرده بودند واقعا خنده داره

اهل سنت خراسان..به کیوان دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://sunnijam.blogfa.com

سلام

جالبه شما اول می گوید که فقط شیعه در ایران حق دارد و می گوید که فقط شیعه باعث انقلاب شده.بعد می گوید که تمام اهل سنت با ما در جنگ شرکت کرده حالا به نظر من شما باید این را بدونی که این اقلیت که شما می گوید نزدیک به ۳۰ تا ۴۰ درصد ایران هستند که شامل تمام مرز ایران می شوند که در عربستان شاید زیر ۱۰ در صد شیعه باشند ..حالا اگر به گفته شما من و چند تا از دوستان می خواهم حق مان را بگیریم هیچ چرا برای آن کسانی که در جنگ و انقلاب یار شما بودن که با پول خودشان می خواهند که مسجد در تهران بسازند اجازه نمی دهند...

می دونی افکار شما مثل افکار دکتاتور های بزرگ می باشد...

مبارز سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.antishea.blogsky.com

آقای کیوان متحجر در دنیای هیتلری شما هر کس گفت که حق ما رو بدهید با آمریکاست یک کم از عقل خفته ات کمک بگیر در کدام جای دنیا این قدر ظلم که در ایران می شه کرده شده انقلابی که به نام ولایت هست چرا حکومتش بیش از هزاران دختر شیعه رو در کشور های عربی بفروشه از این انقلابت فخر می کنی تو ما که سنی هستیم ولی معلم های تهران مگه نگفتند حق ما رو بدید بیش از چهل نفرشان باز داشت نشدند این در تهران اتفاق افتاد مگر کور بودی این مال هشت ماه قبله .مگه زن ها نگفتند حق ما رو بدهید سی ودو تا زن در تهران بازداشت نشدند که به سه تایشان در اداره اطلاعات تهران تجاوز شد این که مال نه شش ماه قبله این جا کور بودی . مگه دانشجویان نگفتند حق مارو بدهید حکومت شما سگ های خودش رو فرستاد وبیش از چهارصد دانش جو را به سلول های انفرادی اطلاعات بردند ویکی را از بالای طبقه سوم پایین انداختند وپایش شکست وبعد از سه روز سرگرد عملیات را گرفتند که موبایل دانشجویی را از خوابگاه کش رفته بود مگه کور بودی کوی دانش جویان را فراموش کردی . مگه سه ماه قبل به دانش جویان حمله نکردند سگ های حکومت شما وسی دو دانشجو را تا دو ماه در سلول نینداختند از کدام قسمتش برات بگویم آخه این حکومت ولایتی شما روی هیتلر رو سفید کرده ما که اقلیت مذهبی هستیم در همان آمریکایی که شما بدش می دانید مردمش در آرامش کامل بسر می برند ودر همان جا اقلیت های مذهبی برای خودشان مسجد می سازند سنی ها که در ایران سی وپنج در صد ملت رو تشکیل می دهند با وجود این که در تمام مراحل انقلاب همراه بودند چه حقی برایشان در نظر گرفته شد ه است در کویت دو در صد شیعه هستند وزیر سیعه دارند این رو می گویند حکومت عدل علوی .در عربستان که شما بد می گویید شیعه ها که کمتر از سه درصد می باشند حزب سیاسی دارند در سوریه که شیعه ها سی درصد هستند نخست وزیرشون شیعه است شما برای اقلیت های مذهبی به جز ظلم چه آوردید در حالی که ادعای علوی بودن حکومتتون دنیا رو به هم زده به سی دی تبلیغاتی کروبی در انتخاباتی که احمدی نژاد مترسک رو منتصب کردید کمی نگاه کن سخنرانی های داخل مجلسش است ببین بیشتر قاچاق مواد مخدر رو مرصاد نمی کنه ببین مواد مخدر از بنادر خصوصی دولتی بارزده نمیشه برای کشورهای اروپایی ببین اطلاعات چه گهی خورده که کروبی در مجلس می گه ار اروپا آبروی مارو بردند فیلمی از شکنجه های اطلاعات پخش شده که من پنج دقیقه بیشتر نتوانستم نگاه کنم شما رو ی تمام ملت ریدید مطمئن باش ملت نود در صدش از این هیتلر ها واز شما آخوند ها بیزارند و شما دلتون رو خوش کردید که در راه پیمایی ها ملت شرکت می کنند بله وقتی که بخشنامه می یاد که از دانش آموزان کلاس سوم دبستان به بالا اگر شرکت نکنند غیبت محسوب می شود صددرصد راهپیمایی های شما جاندار می شه یک کم از عقل خفته ات استفاده کن بسته یا هنوز رسوات کنم اگه خواستی بگو سی دی کروبی رو برات بفرستم.

www.antishea.blogsky.com

دوست عزیز!
این وبلاگ فقط مذهبی است. لطف فرموده و از آزادی بیان این وبلاگ سوء استفاده نفرمایید. کما اینکه تمام سخنان شما جواب دارد، اما از دادن پاسخ پرهیز می کنم و به تمام دوستان اخطار می کنم: در صورت مشاهده ی چنین سوءاستفاده ای، برای طرفداری از هر کدام از گروه های سیاسی، نظر وی را حذف خواهم کرد.
مجدداً عرض می کنم که تمامی مسایل مطرحه شما جواب دارد؛ ولی به علت مذهبی بودن این وب از پاسخگوئی حذر می کنم.

واله اهل بیت سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://amiredelha.blogfa.com

باسلام

برای اهل سنت خراسان یا هرجای این کره خاکی

به سوال شما پاسخ داده شد ...


و سوالاتی هم شد ...

متشکر می شویم از پاسخگویی شما ...

شما از هر کودکی در هرجا بپرسید که وقتی می کوییم یا علی منظور چیست ؟ او فطرتا پاسخش را می داند ...

شما را نمیدانم

کیوان(خطاب به مبارز و اهل سنت خراسا سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ب.ظ http://aglodin.blogfa.com

سلام.
تا چند ساعت دیگر،جواب کامنت هایتان را در وبلاگ خودم(عقل و دین) خواهم گذاشت.
(aglodin.blogfa.com)

دوستان برای ادامه بحث سیاسی به وبلاگ عقل و دین بروید.
ضمناْ دوست سنی من، عرض سلام مجدد و پوزش بخاطر شغلم که باعث دیر شدن پاسخ به مباحث مطرحه شما شد.
پس فردا پاسخ بعدی من انشاالله درج خواهد شد.

محمود چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:15 ق.ظ

سلام محمدرضا
کشته اشک را هم نگاه کن
www.koshteyeashk.blogfa.com

مبارز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ق.ظ http://www.antishea.blogsky.com

اقای بلبل پور چرا بهانه سیاسی ومذهبی بودن وبلاگتان را بهانه می گیرید مگر نه این که امام خمینی شما گفت مقصد ما مکتب ماست واین حکومت شما حکومت مذهبی است وآن را همیشه حکومت علوی معرفی می کنید حالا چگونه موقع جواب دادن بهانه سیاسی بودن مطالب رو می کنید سیاست ومذهب شما یکی هستند ومذهب شما از اول سیاسی بوده که به آن رنگ مذهب داده اید

اجازه نمی دم در جایی که نام مقدس حضرت علی(ع) و فاطمه (س) باشه، در اون توهین و فحش در کار باشه! یه بار اخطار دادم، دفعه دیگه کلمه سیاسی بیاد، نظرت رو حذف می کنم. در وبلاگ آقا کیوان، عقل و دین کلیک کنید، اونجا جوابتون رو می دم.
ضمنا لاهور خوش می گذره!!!!!!!!!!!!!!!!!! پس ایرانی هم نیستی!!!!!
واسه چی سنگ ایرانیها رو به سینه می زنی؟؟؟؟؟؟؟؟

هیئت محبان المهدی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.heyatmoheban108.blogfa.com

میدونید روز نکبت چه روزیه؟

عشق آسمونی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ http://ejabate2a.blogfa.com/

سلام

ممنون که به شبهات و یا بهانه های افراد پاسخ میدین متاسفانه وبلاگ های زیادی هستن که شبه ایجاد میکنن من توانایی جواب گویی ندارم میخواستم بدونم آیا امکان داره در این امر از شما کمک بگیرم و اگه کسی سوالی داشت اونو به شما ارجاع بدم؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد