فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید
فریاد علی(ع)

فریاد علی(ع)

صدای تو پس از ۱۴۰۰ سال هنوز می آید

علت ایجاد وبلاگ

دوستان عزیز سلام

با وبلاگی جدید در خدمت شما هستم. وبلاگ «آنتی سنی»، وبلاگی است که برای پاسخ به شبهات اهل تسنن به راه افتاده است. اکنون وقت آن رسیده تا در پاسخ به شبهات ایجاد شده توسط اهل سنت جوابهای در خوری داده شود. لذا ضروری دانستم که وبلاگی با نام «آنتی سنی» را افتتاح نمایم و در آن پاسخ به شبهات این فرقه را بدهم. البته وبلاگ حقیقت همچنان پا برجاست و در آن به مسائل مختلف پرداخته خواهد شد.

اهداف:

آنچه مشخص است این است که حق علی بن ابیطالب در این میان برای خلافت نادیده گرفته شد و اهل سنت براحتی این حق را با تحریف تاریخ و تفسیر جابجای قرآن زیر پا نهادند. در این وبلاگ سعی خواهد شد که ابتدا تاریخ و حقایق آن را ثابت کنیم و سپس به استناد قرآن و تاریخ و کتب اهل سنت و همچنین به شیوه ی اهل سنت حق علی(ع) را در خلافت ثابت نماییم. در این وبلاگ از توهین پرهیز می کنیم و به همین خاطر کامنت بوکس (قسمت نظرات) وبلاگ را با تأیید قرار خواهیم داد. در این راه چند موضوع را مد نظر داشته باشید:

الف- با آنکه آغازگر راهی تازه بوده ام، امّا به خوبی می دانم که اطلاعات بنده نگارنده به اندازه کافی نیست و به همین خاطر از تمامی دوستان عزیز خواهشمندم که اگر مطالبی در رابطه با خلافت علی(ع) دارند که تاکنون کمتر کسی به آنها توجه کرده است، به ایمیل بنده ارسال نمایند تا در وبلاگ درج گردد. با این همه حق خود می دانم که از درج این مطالب در صورت تکراری بودن پرهیز کنم و یا چنانچه قسمتی از آن قابل استفاده است با ذکر نام نویسنده و یا ارسال کننده همان قسمت را درج نمایم و توضیحات اضافی نیز در آن بنگارم.

ب- از مناظره در این وبلاگ به هر نوعی پرهیز می کنم، امّا قابل ذکر است که به تمامی سؤالات پاسخ خواهم داد. اهل سنت می توانند فقط سؤالات خود را درج نمایند و هرگونه کلمات بی ادبی در یک نظر و یا ایمیل درج گردد از تأیید و درج آن معذورم.

ج- برادران اهل تشیع از توهین پرهیز نمایند و فقط مطالبی را عنوان کنند که مدرک تاریخی آن را در زیر مطلب عنوان کرده باشند. (قسمتی از تاریخ فجایع و اتفاقات خلفای صدر اسلام را اعلام می نماید، خواهشمندم در صورت دسترسی فقط با ذکر منبع اعلام فرمایید)

د- از درج مطالب در قسمت کامنت بوکس خودداری فرمایید، زیرا نظرات تأیید شده برای کلیه خوانندگان قابل مطالعه است و با قرار دادن مطلبی در قسمت نظرات وبلاگ باعث کند شدن در باز نمودن قسمت کامنت بوکس می نماید، لذا خواهشمندم فقط مطالب را ایمیل فرمایید.

ه- اشعار زیبای شما را که در وصف اهل بیت باشد پذیرا هستیم. چنانچه شعر خاصی ارائه مینمایید که شعر، شعر مذکور شما نیستید، لطفاً شاعر را معرفی نمایید.

و- چنانچه مطالب شما در وبلاگ خودتان و یا وبلاگی دیگر درج شده است، لطفاً نام و آدرس دقیق وبلاگ را در پایان اعلام نمایید.

چرا آنتی سنی:

شاید این نام در آغاز کمی شبه انگیز باشد و نظرات و افکار را به سوی این مطلب سوق دهد که برای حمله به خود اشخاص سنی مسلک می باشد. امّا واقعیت آن است که قرار است تمام عقاید اهل سنت زیر سؤال برود؛ و به همین خاطر هم ناچاراً نام آنتی سنی را برگزیدیم تا ضمن رساندن مطلب، نامی گیرا برای اهل سنت نیز باشد تا آنان را به سوی این وبلاگ سوق دهد.

و امّا حضور چنین وبلاگی چه ضرورتی دارد؟

متأسفانه بسیاری از شیعیان از مکتب خود آگاهی ندارند و کورکورانه فقط با عشق به حضرت علی(ع) و همسر گرانقدرش فاطمه زهرا(س) و نیز امام حسین و حضرت ابوالفضل مراسم میلاد و شهادت این بزرگواران را برپا می دارند. البته در این میان عشق به اهل بیت جایگاه خاصی را دارد، امّا متأسفانه آگاهی درستی داده نشده و در برخی مواقع تحریفاتی نیز صورت گرفته است؛ از آنجمله که اعتقاد بر این است که عمر در را به پهلوی مادر شیعیان جهان حضرت فاطمه زهرا کوبیده است و این موضوع در هیچ کتابی و تاریخی نیامده و اینگونه موضوعات بی اساس باعث گردیده که اهل سنت دست پیش گرفته و کل مکتب شیعه را زیر سؤال ببرند؛ این در حالیست که این عمل را قنفذ لعنه الله علیه انجام داد و البته در مطالبی در آینده اثبات خواهیم کرد که عمر از این عمل اگر راضی نبود، ناراضی هم نبود و آنچنان که تاریخ می گوید از این ماجرا خشنود هم شد.

و در آخر این وبلاگ محقر را به مولای متقیان امیرالمؤمنین علی(ع) و همسر فداکارش فاطمه زهرا سلام الله علیه و نیز سرور همه شیعیان جهان مولا و صاحب عصر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له فداه تقدیم می کنم. امیدوارم این بزرگواران عزیز کاستی های بنده حقیر را بخشیده و عنایات الهی را برای اینجانب در طول ادامه مسیر و نیز زندگی ام طلب نمایند.

من الله التوفیق

نظرات 6 + ارسال نظر
سنی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ب.ظ

فکر نمی کنی خودتو زیادی علامه می دونی؟ در حالی که تمام اطلاعاتت در یک کتاب خلاصه شده است
آنکه اهل حقیقت است اول خود از موضوع سر در می آورد بعد به دیگران می پردازد

مایلی مناظره کنیم.
اگه می تونی بسم الله، وگرنه بهتره هیچی نگی!!!!

محمد اسدی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام علیکم ،
اینجانب بسیار تمایل دارم با شما ارتباط داشته باشم و در زمینه پاسخ به شبهات اهل سنت زیر نظر آقای دکتر قزوینی فعالیتهایی نیز داشته ام ،
خواهشمندم با اینجانب تماس حاصل فرمایید .

یا علی مدد

العبد سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://taslimshodegan.blogfa.com/

با سلام خدمت شما و آرزوی توفیق
اینجانب مطلبی نوشته ام تحت عنوان "تشیع و تسنن در دیدگاه عقل(اثبات عقلی تشیع)" و خوشحال خواهم شد از نظر شما را نیز بهرمند گردم.
در وبلاگ حقیر و یا این آدرس
http://www.iranclubs.org/forums/showthread.php?t=17889

با تشکر
عبد من عبادالله

سعی می کنم مطالعه کنم.

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

علی نصرتی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ http://SHAIKH.BLOGSKY.COM

فتبارک الله احسن الخالقین افرین بر شما دوست عزیز
به شما پیشنهاد می کنم برای استناد به کتاب الغدیر نوشته علامه امینی مراجعه کنید. انشاالله موفق تر گردی.

علیرضا چهارشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://alirzam.mihanblog.com

وبلاگ رو حتما ببین

دیدم!
خار چشم وهابیون شدی!
مرحبا، زنده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد